Ik weet niet of ik het zo goed doe, maar ik kan niet echt vinden waar ik het wel kan doen, dus ik open er maar eentje,
Ik vertrek Dinsdag naar Bali met Canon D500, Hebben jullie tips hoe ik snel daar mn instellingen kan veranderen , naar de omstandigheden daar? Welke instellingen het mooist zijn voor rijstvelden, of de bevolking in de steden of meer in de bossen daar
Appieee
Geplaatst: 24-06-10 10:06
Er is hier een centraal topic voor. Ik TEM.
Laatst bijgewerkt door Appieee op 24-06-10 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Als je dit soort vragen stelt, dan ken je de techniek waarmee je werkt niet. Is het niet gewoon een goed idee je daar eens goed in te verdiepen, zodat je fotografie gaat begrijpen in plaats van dat je het kunstje uitvoert dat anderen je opdragen?
puur
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-10 10:57
Ik ken dat zeker wel! , maar er zit ook verbetering in, en als dan iemand anders wat tips voor me heeft is dat mooi meegenomen, want ik maak niet snel zo'n bijzondere reis en dan wil ik ook de mooiste foto's , vind je reactie beetje bijdehand en aanvallend (misschien niet zo bedoeld, maar zo komt het op mij over )
ik zie overgens, dat ik mn vraag niet goed geformuleerd heb, er staat hoe ik die snel kan aanpassen, maar ik bedoel eerder welke instellingen en mooist zouden zijn,,
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!