Maar daar was mijn vader !
Hij heeft ook een camera(dan wel niet met zoveel GB helaas. Maar ik ben al wezen kijken en het is een lang geheugenkaartje en ze hadden alleen maar kleine die er niet in kunnen) Hij heeft een DSC-P200 Een canon cybershot eerst vond ik het 3 keer niks maar nu ben ik er aan gewend en vind ik het echt een top ding. Graag opbouwend kritiek/ tips wat beter kan en niet. Let wel ik weet niet hoe ik hier mee het licht kan regelen, aangezien ik dat met deze compact (voorzover ik weet, maar ik heb het niet gevonden) niet met de hand kan regelen. Dus soms klopt de lichtinval niet helemaal
Oh en soms zie je misschien zwarte vlekjes, dit ligt niet aan de foto maar aan mijn lens. Er zitten twee, nee 4 vlekken. Eentje een beetje links(boven) en de andere 2/3 rechts. Je ziet ze op sommige foto's zitten en ik irriteer me er ook aan. Alleen hoe krijg ik ze weg?
1.

2.

Gitaar van mijn broer. Foto's waren nogal paars uitgevallen, wat ik bij de meeste wel een mooi effect/sfeertje vond (Deze foto heeft het niet heel erg.)
3.

Een gitaar is serieus met een hand heel zwaar als je hem ook nog in de lucht wil tillen en 'zo' wil vasthouden.
4.

hier stond het vervelende dingetje nog in de hoek(oude foto)
5.

idem :
6.

Volgens mij heb ik deze 2 jaar(?) terug met spiegelreflex gemaakt

7.

edit dit zijn nog niet alle foto's
daarvan heb ik ook geen verstand.
Beetje overbelicht.
)