Het gaat hier om Heidehof's Heaven, de prachtige pony van Muzefee.
Ik begon met de intentie van het maken van een speedpaint, maar erg speedy is hij niet meer geworden. Ik ben verder niet in detail gegaan, en heb delen wat grof gelaten om het alsnog een snelle uitstraling te geven.
Ik wilde vooral meer het 'schilderij' gevoel in m'n werken krijgen. Ik ben trots op hoe dat gelukt is in de neus en neusbrug, daar heb ik extra aandacht aan besteed. De kleuren staan vooral centraal in dit werk, daar heb ik absoluut de meeste aandacht aan besteed.
Wat mij stoort zijn ten eerste de verhoudingen. Die kloppen gewoon niet, maar hoeveel ik er ook aan verander, het kwam maar niet uit
Resultaat is dus dat ze niet echt op de echte pony lijkt.Daarnaast vind ik de voorpluk wat aan de scherpe kant t.o.v. het totaal. Als er iets is wat ik moeilijk vind, is het de manen in dezelfde stijl houden.

Adobe Photoshop CS3, Wacom Bamboo tablet

Vind hem echt heel erg mooi! Vind hem een mooie uitstraling hebben en vind de manen niet heel storend.

, had het oog daarbij dan ook iets scherper geprobeerd te houden (in 't geval je 't oog nu bewust 'vager' hebt gehouden dan' ) En verder vind ik het kleur gebruik idd prachtig... 't straal echt heel veel warmte uit