Ik wil 'm eigenlijk een kleurtje geven, alleen is dit nou wel zo'n slim idee? Of moet ik het laten? (nou zie ik pas het 'paard' in de hond... apart!)
koetje10
Geplaatst: 15-06-10 08:43
Ik vind m leuk! Je zou m een kleurtje kunnen geven, maar dan wel met kleuraccenten erin, dus niet alles in een kleur, waardoor de accenten/details (bij zijn bek en oren bijvoorbeeld) niet helemaal wegvallen. Maar ik vind m goed gelukt, zo in zwart wit!!
Laatst bijgewerkt door koetje10 op 15-06-10 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik weet niet of ik 'm zou kleuren als ik jou was. Hij is mooi zo. Als je er nu nog wat aan doet moet het echt wat toevoegen. En ik betwijfel of kleur nou echt nog wat toevoegt aan deze tekening...
Je bent een leuke eigen stijl aan het ontwikkelen HD! De eerste tekeningen van dolfijnen die je hier plaatsten waren al erg leuk, maar nu begin je echt je eigen stijl te ontwikkelen. Typische vormen en verhoudingen die steeds terug komen, en die je je helemaal eigen maakt. Dat is echt leuk om te zien!
De hals zou je inderdaad nog iets breder kunnen maken. En dan voornamelijk aan de kant, onder de kin. Daar is het wat ielig. Of zet er meer haar op!