Ik heb het weer opgepakt, ben met dit verhaal een aantal jaar terug begonnen. Toen viel het erg goed in de smaak!
Ik heb nu 16 pagina's af, en herschreven. Ga ook snel door!
Het verhaal is op een apparte manier geschreven door middel van dromen die flashbacks weer geven.
Je komt echt middenin de hele verhaallijn terecht, en elke keer zie je in haar droom (die zijn schuingedrukt), een flashback. Uiteindelijk komen die bij elkaar, maar of dat dan ook echt het einde is?

Citaat:8 uur ’s ochtends, eindelijk die verschrikkelijk nacht zat erop! Er waren ook ‘maar’ 7 mannen bij me langs geweest en Romeo was daar enorm kwaad om geworden. “Je had er 14 kunnen hebben! Lamzak! Doe wat aan je uiterlijk om niet zo moe te lijken!” had hij naar me geschreeuwd toen die me om 7 uur ’s ochtends ophaalde. En nu lig ik weer bij Romeo thuis in mijn eigen bed daar en hopelijk kan ik zo nog wat slaap mee pakken. “Wendy!? We beginnen vandaag om 12 uur ’s middags! Zorg dat je klaar bent en er wat beter uit ziet dan afgelopen nacht!” roept een zware, kwade stem vanuit de woonkamer. Het was de stem van Romeo die duidelijk nog steeds kwaad is. Met een harde puf sluit in mijn ogen, het is toch niet normaal? 12 uur ’s middags! Heb maar een paar uurtjes slaap dan, en dan zeker weer door werken tot een uur of 8 morgenochtend. Hoe moet ik dat volhouden en er nog fris uit blijven zijn? Ik kan alleen niet anders, het werk van vannacht moet duidelijk ingehaald worden aan Romeo te merken. En weigeren, nee dat kan niet! Dan heb ik een gigantisch probleem, maar wat moet ik nu? Gewoon me best doen maar en zo bleef ik nog door piekeren en pas tegen 10 uur viel ik in slaap.
“Hé Laura wacht nou even dan! Ik moet je wat vertellen!!” zei ik hijgend naar Laura toe gerend die al door wou lopen naar school, eenmaal bij haar gekomen deed ik mijn verhaal; “Gisteren toen ik na het eten op MSN zat had een of andere Romeo mij toegevoegd, hij is echt vet aardig en nog knap ook, echt!” ondertussen zoekend in mijn rugtas ging ik verder; “Hij heeft donkere ogen, zwart haar en een heel licht getinte huidskleur” ik voelde dat ik de foto in mijn hand te pakken had en liet hem aan Laura zien; “Tadaa! Kijk!” Laura’s reactie was verbaasd en opgewekt; “Wauw! Wat een lekker stuk zeg! Die wil ik ook wel, hahaha!” giechelde ze. Ik keek haar kritisch aan, ze zou hem toch niet van haar af willen pakken? Hij was van haar, echt alleen van haar! Hij is ook nog is heel lief en had dat gisteren zelf beloofd, plus dat hij haar ook nog is heel aardig en mooi had gevonden. Alleen dat ik mooi ben zeggen er wel meer, maar waarom heb ik dan maar 1 vriendin? Blijkbaar vinden ze mij toch niet aardig, of zijn ze jaloers? “Hé Wendy! Luister je wel wat ik allemaal zeg?” Plots schrok ik wakker uit mijn droom, was weer is zo diep gezonken. “Huh wat zei je dan Laura?”
Oeps! Het is Laura niet meer, ben weer is te lang in slaap gedommeld. Bang keek ik recht in de bruine ogen van Romeo. “Sorry, ik was zo moe dat ik me verslapen heb en door de wekker heen ben geslapen” stotterde ik er uit. Het was alleen een dom antwoord bedacht ik me, Romeo zal nu vast erg boos worden. “Het maakt niet uit meisje, het is nog maar 11 uur maar wil je wel dan nu even douchen en je klaar maken?” pfieuw gelukkig was Romeo dan toch niet kwaad! Ik zei een zachte “Oké” terug en zoals altijd ging ik gehoorzaam netjes doen wat hij me opdraagt.
In de badkamer trok ik met veel moeite het fluwelen pakje uit die ik nog van vannacht aan had. Het zijn ondingen die pakjes, maar Romeo viel er kennelijk op elke nacht moet ik weer een andere aan. Het water van de douche kletste op de grond en ik ging voorzichtig onder de douche staan. Oh wat is dat water heerlijk! Even alles van je afspoelen, even weer lekker schoon voelen! Lekker ontspannen en het is lekker warm, het douchen is een moment waar ik elke avond weer naar uit kijk. Even tijd voor mezelf en ik kan dan ook aan thuis denken. Hoe zouden hun het nu hebben? Zouden ze mij zoeken? Denk het niet, tenminste Romeo had gezegd van niet. Ik stapte weer onder de douche vandaan en keek nog een keer de badkamer rond opzoek naar kleren. Er staat een wit bad en de douche, wasbak en wc zijn ook helemaal wit. De muur is licht blauw en er zit een donkere blauwe streep op die zich ter hoogte van haar ogen bevind. De vloer is van witte en blauwe tegels, en hé daar liggen ook me kleren! Het zijn weer is andere kleren dan die van afgelopen nacht. En huh? Die van afgelopen nacht liggen er niet meer? Raar dat ik Romeo dan helemaal niet heb horen binnenkomen..
Met moeite trok ik de kleren aan, weer het zelfde model maar andere kleuren. Het is een model waarin je goed mijn borsten kunt zien, ik hoef maar heel iets naar voren te bukken en heb dan al behoorlijk wat inkijk. Het zit ook heel strak. En het bovenstukje is heel kort waardoor mijn navel ook goed zichtbaar is, en daar is Romeo trots op. Hij heeft mij een mooie kleine navel piercing gegeven en wil daarom dat die natuurlijk goed zichtbaar is. Het bovenste stukje heeft spaghetti bandjes en het onderste stukje is een mini rokje. Als je 2 en een halve hand op mijn boven been vanaf mijn knie legt dan ben je bij het rokje. Behoorlijk kort dus. Dat hele onding heeft alleen 1 handigheidje, ik hoef er geen BH in aan, want dat ding zit zo strak en in het topje zit al een soort BH stukje. Alleen ik voel me er wel nog naakter door, en die string die ik aan moet. Het is maar een k.u.t. ding zoals het hele pakje. Het zit voor geen meter. Het liefst heb ik gewoon een slobber trui met een normale spijkerbroek en normaal fijn ondergoed dan ben ik voor mijn gevoel ook een stuk mooier en het zit ook nog is 3 dubbel zo fijn. Maar Romeo vind dit mooier en hij zegt dat ik dan ook volwassener lijk, en dat moet eigenlijk ook wel. Ik ben namelijk nog maar net 15! En Romeo zei ook dat de meeste mannen wel afknappen als ze weten dat ik nog maar zo jong ben. Het zijn dan eigenlijk ook altijd mannen van 20 tot een jaar of 35 gok ik. En die zouden het natuurlijk nooit met een grietje van net 15 doen. Alleen Romeo wil toch het liefst meiden die zo jong mogelijk zijn. Ik ben zelfs 1 van de oudsten, de meesten die ook voor hem werken zijn maar 13/14, ik had er ook al een paar ontmoet maar het meeste hoor ik van Tessa die bij een vriend van Romeo werkt.
“Wendy? Ben je klaar?” hoor ik Romeo roepen die in de woonkamer op mij staat te wachten. “Ja hoor! Kom maar”. Ik hoor de voetstappen door de kamer lopen en de slaapkamer deur open gaan. Nu geen voetstappen meer? Ik stap de badkamer uit en zag Romeo een kritische blik werpen, “Zo! Dat rood staat je echt geweldig Wen!” Ik bloosde en kijk snel op het klokje op het nachtkastje. “Het is al 5 voor 12, moeten we niet snel weg?” vraag ik om de liefkozende woordjes van hoe mooi ik wel niet ben te vermijden, want zo voel ik me dus helemaal niet! Romeo gaf antwoord; “Nee hoor, vandaag hoeven we maar naar de overkant heen”. Huh die snapte ik even niet, “Waarom naar de overkant en niet naar het vaste plekje?” vroeg ik dan ook. “Hier komen overdag de meeste mannen” gaf Romeo antwoord. Ik voelde me best dom, want het is me al eerder opgevallen dat hier overdag heel wat man rond loopt. “Owh wat dom van me dat ik dat niet weet, had ik kunnen weten” zei ik mompelend. Samen met Romeo loop ik naar de overkant, brr het is best koud buiten! Gelukkig heb ik een lange warme jas aan, want ik mag niet kouvatten van Romeo en bovendien hoeven ze nog niet te zien wat ik vandaag aan heb.
Het huis binnengekomen kwam ik direct aan bij een trap. “Zie je die deur onder de trap? Daar moet je door als je jezelf laat zien aan de straat” legde Romeo mij uit. Ik ging de deur door en belande in een donkere kamer, waar is het licht? Nergens zag of voel ik een licht knopje en ik zoek en ik zoek. Plotseling ging het licht aan, er zitten nog donkere gordijnen voor het raam, waar ik straks moet gaan zitten zag ik. Nog rondkijkend en me jas al uit trekkend, wacht ik op Romeo. Maar wat de kamer mij laat zien was niet normaal! Zo ongelofelijk!
Bedankt voor het lezen, tips zijn zeer en zeer welkom!
Ben benieuwd naar de rest!