[TEK] Pastelwerkjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Flux

[TEK] Pastelwerkjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 10:39

Hey bokkers!

Na de hond http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=1254286 die ik in pastel had getekend, ben ik verder gaan experimenteren. Helaas had ik niet erg veel tijd om veel te oefenen, toch wil ik nog een paar werkjes van mij aan jullie laten zien. :)

| Boomstronk | 2de pastelwerk | A4-formaat | Krijtjes van Rembrandt | Experiment |

Afbeelding

| IJslander | 3de pastelwerk | A4-formaat | Krijtjes Rembrandt | Jammer van de neus |

Afbeelding

| Carry you home | 4de pastelwerk | A4 | Krijtjes Rembrandt | Probeelsel houdingen |

Afbeelding
You may not know me
Scared as you are
Strong as you were
Loud as you spoke
Silence around
You may not know me
But,
I'll carry you home

| Phoenix | 5de pastelwerk | A3-formaat | Krijtjes Rembrant | Voor het eerst op zwart |

Afbeelding
Afbeelding

Ik ben nog niet zo lang bezig met pastel, so, wees een beetje lief voor me :)

Pienn

Re: [TEK] Pastelwerkjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:52

Leuk om dat zo te zien groeien :)
1. Vind ik niet heel bijzonder, Spreekt mij persoonlijk niet zo aan maar ik denk dat dat licht aan het onderwerp.
2. Vind ik een leuk resultaat, inderdaad erg jammer van de neus, maar dit is altijd lastig inschatten.
3. Erg leuk! Mooi sfeerbeeld zo en zeker met de tekst er bij!
4. Vind ik erg gaaf! Mooi gebruik van kleuren en hij springt mooi van het zwarte vel af! :)

Linde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 16:58

1. Leuk gedetailleerd, verder spreekt het mij ook niet echt aan
2. mooi gedaan, misschien zou je nog wat meer structuur in het hoofd kunnen brengen ik vind het nu een beetje een plat vlak.
3. Leuk idee, goed uitgevoerd! :)
4. Vind ik de mooiste, veel verschillende kleuren en hij knalt van het papier af, erg gaaf! :D

FlowerPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 17:02

Ik vind die 3de en 4de het mooist!
Die eerste vind ik niet zo, en en die 2 jammer van de neus (maar dat geef je zelf al aan).

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:02

3e vind ik heel leuk!
4e vind ik jammer dat er niet nog wat blauw ergens zit, ik vind hem nu wel knallen, maar nog niet écht.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 18:56

Bedankt voor jullie reacties! :)

De eerste was vooral een probeersel. Ik had nog nooit zoiets getekend, en omdat pastellen me wel ligt, besloot ik zoiets te proberen. Ik vind hem opzich niet zo heel verkeerd :)

Het paard is erg vlak ja, hier was ik vooral aan het oefenen met mengen van kleuren, daar ik een vrij beperkt aantal krijtjes heb en nog niet veel ervaring heb :D

3de was een probeersel, maar ik ben blij dat jullie hem erg leuk vinden :D

De vierde vind ik ook het mooist ja! Je hebt gelijk Saar, er mag blauw in, maar omdat ik er nu al zoveel kleur ingestopt heb en bij mijn eerste werk een beetje téveel blauw heb gebruikt, ben ik nu nog een beetje schichtig :') Voor de volgende neem ik het mee!