Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
enkt even diep na, maar weet niets meer te bedenken.* EngeltjeS schreef:Je kan ook de aarde nemen, zo groot, zo kwetsbaar (door de mens.)
. Ze zou dan bijvoorbeeld aan de ene kant van je papier de wereld kunnen tekenen, vervolgens je papier doormidden scheuren en aan de andere kant iets als gekapte bomen, de olievlek, fabrieken, etc. kunnen doen. Saar___ schreef:Ik denk dan aan iets wat er gewoon staat met grote gevolgen, maar als dan 1 dingetje weggepakt wordt, is er helemaal niks machtigs meer aan, want de gevolgen gebeuren niet meer.
Denk maar aan dominosteentjes

Juud87 schreef:Wat mij te binnen schoot bij bekende mensen, is de toespraak van Beatrix na de 'aanslag' in Apeldoorn vorig jaar.
En zij rijdt graag paard (is algemeen bekend,meestal een schimmel) dus kan je die paardenbenen doen.
Dan moet je zelf nog een ander iets bedenken.
Misschien idd dat hart in de koplampen. Als je in de vrije natuur rijd kom je die ook tegen.
Misschien wat vergezocht, maar indirect hebben ze toch een link met elkaar.
En is beatrix niet een beschermvrouwe van een of andere natuurorganisatie?
loveshadow schreef:EngeltjeS schreef:Je kan ook de aarde nemen, zo groot, zo kwetsbaar (door de mens.)
Daar dacht ik ook meteen aan. Ze zou dan bijvoorbeeld aan de ene kant van je papier de wereld kunnen tekenen, vervolgens je papier doormidden scheuren en aan de andere kant iets als gekapte bomen, de olievlek, fabrieken, etc. kunnen doen.
Juud87 schreef:Wat mij te binnen schoot bij bekende mensen, is de toespraak van Beatrix na de 'aanslag' in Apeldoorn vorig jaar.
En zij rijdt graag paard (is algemeen bekend,meestal een schimmel) dus kan je die paardenbenen doen.
Dan moet je zelf nog een ander iets bedenken.
Misschien idd dat hart in de koplampen. Als je in de vrije natuur rijd kom je die ook tegen.
Misschien wat vergezocht, maar indirect hebben ze toch een link met elkaar.
En is beatrix niet een beschermvrouwe van een of andere natuurorganisatie?

ambre schreef:Of maak een bouwwerk met speelkaarten,als je de onderste weg haalt valt het hele spul om.Kom je weer wat verder dan alleen foto collages.