[FB] Fantasy,"Angel", "Moonscape"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tinky12

[FB] Fantasy,"Angel", "Moonscape"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 10:37

Ik heb weer een nieuwe creatieve aanval gekregen :D en 2 ervan wil ik hier graag laten zien.

De 1e is "Angel" het origineel is een foto van bokker Spruit_Elf ,haar kat Heels ( Spruit_Elf @ [FK] [FB] Ze lijkt wel van porselein.. )

Afbeelding

"Angel"

De 2e "moonscape"

Afbeelding

"Moonscape"

Tips en commentaar zijn meer dan welkom,schaduw en lichtval heb ik nog niet helemaal onder de knie maar er wordt aan gewerkt ;)

Barst maar los :)

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 20:56

Leuk idee! De eerste vind ik een beetje te, al is ie wel heel mooi bewerkt. ik vind de kat alleen niet zo goed passen bij die omgeving; een mooi landschap bijvoorbeeld was misschien mooier geweest. De tweede vind ik erg leuk; ik dacht eerst dat het paardje in een zee liep, maar het bleken bergen te zijn! Leuk bedacht, ga vooral door met bewerken!

Sabinee__

Re: [FB] Fantasy,"Angel", "Moonscape"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 20:58

Ik vind ze allebei niet zo goed, sorry.
Bij de eerste zie je duidelijk dat de kat er in geplakt is, is het erg korrelig ook rond de kat, licht inval klopt van geen kant :) .

De tweede .. Ja.. Je ziet op de pony grasvlekken, het halster nog, en ziet er ook erg opgeplakt uit :) .

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 06:39

Dank je wel voor jullie commentaar :)

Sabinee...Lichtinval moet zeker nog aan gewerkt worden,dat had ik in de beginpost al gezegd ;) Ik ben met dit programma nog niet zo lang op deze manier bezig.
Grasvlekken op het paard kan niet,dit paard loopt echt in het water.Wat je ziet is schaduw...
Wat het halster betreft... wel of niet weghalen is een kwestie van smaak,ik vond het zelf mooier met.

Als je tips hebt voor het technische gedeelte hoor ik het graag :)

Shego...dank je wel.