)Afgelopen paasverlof naar Tunesie geweest, lekker een weekje er tussenuit.. en natuurlijk ging de camera mee met m'n nieuwe lens (70-300).
Een vriendin van me nam een camera mee voor het 'dichtbij' werk, dus ik kon me lekker uitleven
Tijdens een excursie gingen we ook een uurtje naar een dierentuin (wat we vantevoren niet wisten) en aangezien ik deze lens nog niet had meegenomen ri een zoo.. heb ik daar als een klein kind rond gehuppelt
Alle foto's zijn onbewerkt, heb daar nog geen tijd voor gehad ivm studie.. hopelijk kan ik van de zomervakantie de 1000 foto's induiken en eens lekker bezig om te zien wat er allemaal tussenzit.1. Berberhond vroeg in de ochtend

2. Eigenaar-loos en eenzaam op een strandje

3. Wandelend avondeten

4. El Jem trappen voor het amfitheater

5. 1 van de vele moskee deuren

En wat plaatjes in de dierentuin genomen, helaas maar 1 uurtje de tijd gekregen, de excursie was nogal vol gepropt.. maar toch wel redelijk tevreden:
6. Jammer van het oor, maar moest snel zijn, hij had heel de tijd wat appelig rond zitten kijken

7. Flamingo

8. Struisvogel, ik heb er ook 1 met scherpte op de ogen, maar toen had die net z'n vliezen erover

Opmerkingen, tips en suggesties zijn allemaal erg welkom! Door het tijdgebrek elke excursie heb ik deze allemaal op de automatische stand gemaakt.
Erg jammer, maar auto huren ging lastig zonder rijbewijs en najah daar wil je ook niet zelf rijden...