[TEK] twilight, tips gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

heathfield

[TEK] twilight, tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 18:57

haai bokkers :D

ik verveelde me vandaag dus jah, gaan we dan maar ff tekenen :D. en dit is het resultaat:

herkennen jullie ze :D

Afbeelding

mijn eigen commetaar:

- de ogen zijn bij bijde niet gelijk, was er zo lang mee bezig dat het papier er stuk van ging.
dus heb ik het zo maar gelaten :+
- de mond, wil bij mij nooit lukken! ik krijg er niet de juiste positie houding in.

de kwalitijt van de foto is heel erg achteruit gegaan door het scannen en uploaden...
het ziet er allemaal wat streperig zie ik nu :')

tips zijn meer dan welkom! natuurlijk wel opbouwende kritiek ;)

groetjesss

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:24

Goed geprobeerd hoor! :)
Ik vind de kaken van Edward wat vreemd ogen. De linkerkant (voor ons) is heel hoekig en de rechterkant juist erg rond. Dat zie je ook terug in zijn wangen. De rechterkant is bol en de linker plat. Probeer daar een evenwicht in te vinden. Ook de neus van Bella aan de rechterkant oogt wat vreemd, de linkerkant vind ik wel mooi. Ook komt het op mij over of de gezichten een beetje harig zijn, het kan door het uploaden en scannen komen, maar ik zou de structuur van de huid iets fijner 'inkleuren'. De ogen missen wat uitstraling, een zogenaamde twinkeling mist.
Ik vind vooral de haren van Bella wel erg mooi en de kraag van Edward vind ik ook mooi uitgewerkt. Ik zou zeggen, lekker dooroefenen! Slecht is het zeker niet.

heathfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 13:05

bedankt voor je reactie!!! heb ik veel aan gehad!!!
verder nog een reactie?!
of is het zo lelijk :')

Anne_Baukje

Re: [TEK] twilight, tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:04

Goed gedaan! Je hebt al mooi met donker en licht gewerkt.
Ik zou het alleen wat dichter inkleuren, want het papier zie je er door heen. Ga zo door zou ik zeggen :)

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:57

Je bent al veel verder dan ik met Twilight tekenen, ik zit zelf ook nog ontzettend erg met de verhoudingen te prutsen. Je bent al goed op weg. Ik vind zelf persoonlijk de ogen van Edward wat vreemd uitkomen, ik heb alleen geen idee waar dat door komt. De kaak mag wel iets minder 'hoekerig', en net zoals babe zegt volgende keer wat meer inkleuren, nu is het niet af in zijn 'geheel' snap je? Wat ik wel geweldig vind gedaan is het haar van Bella, dit had ik niet voor elkaar gekregen. Probeer echt góéd naar de foto te kijken, te puzzelen en te schuifen en vooral goed te schetsen, hopelijk heb ik je hierbij wat geholpen. Verder vind ik hem echt heel gaaf, nog heel veel succes. :)

heathfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 18:07

dankje wel voor de tips!!!
ik heb d`r zeker wat aan!
ik heb de huid dichter in gekleurd. ben er nog mee bezig (overgangen) maar hier nog een foto

Afbeelding

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:51

Al goed op weg. :)

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 20:59

Ik vind het knap dat je al zo goed de licht- en schaduwplekken hebt neergezet. Ondanks dat de verhoudingen niet kloppen heb je de gezichten daarmee toch al best goed vorm weten te geven. :j Doe nog eens een paar keer een laag eroverheen, net zolang tot je het papier er niet meer doorheen ziet schijnen...