[FOTO] Echt van álles wat...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Echt van álles wat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 09:08

Even zitten te spitten in mijn fotocollectie, hopelijk is het wat.......

Afbeelding
Let ajb niet op de achtergrond, het ging mij om het actiemoment! Lekker denderen door de bak heen!

Afbeelding
Echt zo'n plaatje van aaaaaw... lekker kijken kijken kijken......

Afbeelding
Sorry dat het niet wat lager kon, ik STOND al midden in de brandnetels... wilde tóch de shot hebben! (je moet wat overhebben voor fotografie!)

Afbeelding
Het blauw van de lucht en het groen van de bomen... sprak me wel aan...

Afbeelding
Komodo varaan in Blijdorp (zat net achter een steen en achter mij stonden ook allemaal mensen foto's ervan te nemen...)

Afbeelding
Net als de eerste: achtergrond mag dan wel braak zijn, maar alweer: het MOMENT! (oeps, zie net dattie een beetje bleek uit de bus is gekomen...)

Kirrr

Re: [FOTO] Echt van álles wat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 09:17

Ik vind niet dat dit het soort foto's is dat hier thuis hoort.
Foto 3-4-5 kunnen nog, maar 1-2 en 6 zijn gewoon leuke paardenfoto's, verder fototechnisch niets over te zeggen.
Je zegt wel dat over het actiemoment ging, maar dat is niet de bedoeling hier, hier moeten we net commentaar geven op de achtergrond ed. Dus foto 1-6 achtergrond niet goed en lijken me ook niet scherp, het halsters met de blauwe flidders (geen idee hoe jullie dat noemen) storen enorm.
Op foto 2: kan je zelf wel bedenken, dat een hek en draad voor een paard nooit mooi oogt en dus geen fototechnische goede foto oplevert.
Foto 3-5: vind ik niet slecht, maar zeker niet wauw.
Foto 6: mijn favoriet persoonlijk

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 09:21

Sorry bij mij zijn de foto's niet scherp, heel ruizig, raar van kleur, lelijke objecten op de voor of achtergrond. Nee, sorry dit is het niet voor mij.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 10:14

ik ben het erg eens wat ze hier boven te melden heb.
je actie fotos van het paard zijn niet scherp. die eendjes zijn nog wel grappig maar de rest vind ik niet zo veel aan.
ja dei bomen zijn ook wel grappig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 05:07

Het zijn leuke kiekjes, maar ik vind niet dat ze hier bij Fotokunst thuis horen.
Ze zijn niet scherp, storende achtergronden etc.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:49

beetje frappant. je zegt dat we niet moeten letten op de achtergrond. maar dat kan juist bepalen of een foto mooi is of niet. het gaat om het geheel ;) ze zijn niet scherp. ruizig. en hebben geen mooie achtergronden. nee ik vind dit gewoon huis tuin en keuken plaatjes!