Dit keer een lineart waar ik wel gebruik heb gemaakt van een voorbeeldfoto. Verschil tussen deze en mijn vorige (zie Deviantpagina) is daarom ook redelijk groot.
Werkwijze is daarentegen niet veranderd. Heeft me dus ook een hoop tijd gekost, en heb alsnog erg veel met de verhoudingen lopen rommelen. Momenteel zie ik niet meer of alles correct op z'n plaats zit, dus gaarne kritiek van jullie kant.

Klik voor groter formaat, en klik dan rechts bij download voor een fullsize formaat.
Iedereen mag hem inkleuren, graag wel aan mijn regels houden! De regels kun je vinden in de beschrijving onder het plaatje als je op bovenstaande afbeelding klikt.
De referentiefoto is afkomstig van Hippoactions en kan hier gevonden worden: Klik
Ik heb er denk ik een dag/anderhalve dag aan gezeten. Niet erg handig tussen m'n examens door, maar ik was het leren zat.

Kritiek is gewenst. Dit is geen overtrekwerkje, ik heb best lang met de verhoudingen zitten priegelen en wil daar ook graag commentaar op.

Wat mij een beetje stoort is dat de lijnen bij het hoofdje wat smaller zijn dan de lijnen bij de achterbenen. Kan dit kloppen of zie ik scheel?