) te tekenen. het is niet zo'n hele grote tekening, het papier is 21x30 cm.De foto van het paard is wat van onderaf genomen, hierdoor lijkt de neus wat groot. Vandaar dat dit op de foto ook zo is. Dat is dus een bewuste keuze.

De schets. De gele stippellijntjes had ik neergezet om te laten zien hoe ik de hals eventueel ook zou kunnen tekenen. Maar de opdrachtgeefster vond het toch leuker om het ongeveer zoals op de foto te houden, dus hebben we het gewoon zo gelaten.

Volgende stap

En tot nu toe ben ik zo ver:

Ik heb helaas even weinig tijd, daardoor ben ik er ook nog maar twee keer mee bezig geweest. Het hoofd is nog niet af hoor! Voor mijn gevoel wil ik er nog heel wat aan doen..
Op sommige plekken is het wat lastig invullen omdat het paard op de foto een hoofdstel om had, maar tot nu toe ben ik wel tevreden.
knap hoe je die bles zo uitwerkt, bij mij word het altijd een drama als ik eenmaal met kleuren begin
Het linkeroor op de tekening en de voorpluk vind ik echt super, het rechteroor wat minder, daar lijkt een beetje een rare knik in te zitten? Het oog vind ik ook erg mooi. En misschien ligt het aan mij, maar ik heb het idee dat de onderkaak, dat stukje tussen de neus en de wang (dat stuk onder het oog
) een beetje aan de korte kant is. Maar misschien is dat op de foto ook zo? Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!