dat was helaat niet mogenlijk, eigenweize shet op een open veld?? na 5 minuten had je dan geen shet meer :s hij had een touw aan zn halster maar dat heb ik weg gewerkt
Lisann__
Geplaatst: 25-05-10 17:43
Deboooraaah schreef:
dat was helaat niet mogenlijk, eigenweize shet op een open veld?? na 5 minuten had je dan geen shet meer :s hij had een touw aan zn halster maar dat heb ik weg gewerkt
Ik vind het ook niet storend hoor! Maar dan zou ik hem perfect vinden.
Vind hem zo ook erg leuk!
Kirrr
Geplaatst: 25-05-10 17:44
Ik zie ook dat hij niet volledig scherp is, misschien door het uploaden. Leuke foto, maar hoofd van je pony valt in de schaduw en daar zie je dus eigenlijk niets meer van, dat vind ik erg spijtig. Ik had hem ook leuker gevonden als hij van verder weg genomen was, dat je boven en onder de pony nog meer vrij had, nu kan hij precies maar net op de foto op. Maar wel leuk idee.
Hvelreki
Geplaatst: 25-05-10 18:17
Ik had de pony liever iets meer naar links gezien. Nu vind ik het zo'n foto om op de achtergrond te zetten, waar je links dan een stuk tekst schrijft. Beetje zonde, want de positie van de pony vind ik wel heel goed! En ook ik vind hem niet 100 % scherp. Maar goed, hij is wel leuk, maar bijzonder vind ik hem niet