[FB] Voor de aller eerste keer paarde foto bewerkt, tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

[FB] Voor de aller eerste keer paarde foto bewerkt, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-10 09:59

Ik heb voor de aller eerste keer een foto bewerkt, normaal geef ik de hoop al heel erg snel op omdat het altijd mis gaat en het dan niet meer zie zitten, nu ben ik even door gegaan omdat ik me toch verveel op school.
Wat vinden jullie er van?
Ik heb de bit ring echt vreselijk verpest :(

Voor: Afbeelding Na: Afbeelding

De foto is van vorige jaar toen ik net ben begonnen met fotograferen maar vind hem nog steeds mooi,
Ohja ik heb verkleint met Tinypic en hierdoor is kwaliteit wel achteruit gegaan normaal doe ik het anders maar ik
had geen zin om hem eerste te verkleinen (luiheid is vandaag heel erg aanwezig :') )

Hoor graag van jullie..
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 12-05-10 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] in titel gezet en titel verduidelijkt.

Anoniem

Re: ** Voor het aller eerste keer paarde foto bewerkt, tips **

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 10:03

Ik vind de kleur van het paard na je bewerking echt veel mooier geworden. Intenser ofzo, warmer.
Kettinkje eraf is ook mooier. Bitring lijkt nu een deukje te hebben, maar eerlijk gezegd valt die niet echt op, ik keek ernaar omdat je zelf aangaf dat je 'm verpest had, anders was het mij niet opgevallen.
Ik vind dat je de foto duidelijk verbeterd hebt met je bewerking :)

Anoniem

Re: ** Voor het aller eerste keer paarde foto bewerkt, tips **

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 10:05

De kleur van het paard vind ik dan juist minder mooi geworden. Iets té. Aangezien het orgineel al een mooie kleur had. Ketting en bitring heb je netjes gedaan. Bitring was mij ook niet opgevallen als je het niet had gezegd

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 10:06

netjes gedaan hoor! de kleuren zijn inderdaad een stuk intenser en warmer. ketting en hekje zijn ook netjes weggewerkt. bit was niet opgevallen als je het niet gezegd had.
ik zou alleen nog even die stip midden op de neus weghalen, daar wordt mijn blik als eerste naar toe getrokken :D

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 10:06

ik vind het zo slecht nog niet hoor ik zou willen dat ik da zo kon.Succes ermee

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-10 10:38

LiSSy schreef:
netjes gedaan hoor! de kleuren zijn inderdaad een stuk intenser en warmer. ketting en hekje zijn ook netjes weggewerkt. bit was niet opgevallen als je het niet gezegd had.
ik zou alleen nog even die stip midden op de neus weghalen, daar wordt mijn blik als eerste naar toe getrokken :D

Oke bedankt..

Ik vind Persoonlijk de kleuren bij de 2de mooier, vind bij de eerste nog wat grauw..

En bij de rest ook bedankt :)

LisaDijk

Re: [FB] Voor de aller eerste keer paarde foto bewerkt, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:46

Mooi gedaan! :) met welk programa heb je dit gedaan? trouwens, een handig programma voor de kleuren is Adobe Lightroom 3 :) je hebt nu nog de beta versie dus die is nog gratis :) alleen die verloopt als ligtroom 3 uitkomt :P ik kan je wel een link sturen als je wilt :)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-10 17:17

LostEscape schreef:
Mooi gedaan! :) met welk programa heb je dit gedaan? trouwens, een handig programma voor de kleuren is Adobe Lightroom 3 :) je hebt nu nog de beta versie dus die is nog gratis :) alleen die verloopt als ligtroom 3 uitkomt :P ik kan je wel een link sturen als je wilt :)

Die had ik maar is verlopen :(
Deze is heb ik bewerkt met Corel Paint Shop Pro X3 of te wel PSP X3

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 18:09

Nicoletje92 schreef:
LostEscape schreef:

Die had ik maar is verlopen :(
Deze is heb ik bewerkt met Corel Paint Shop Pro X3 of te wel PSP X3

huh echt waar? :P mij mij doet die het totdat lightroom 3 uitkomt ;) maar voor het geval dat : http://labs.adobe.com/technologies/lightroom3/