Zoals sommige onder jullie weten, heb ik een tijdje met een schouderblessure gelopen. En hierdoor liep het tekenen een beetje in de soep. Ik ben nu inmiddels (Bijna, alleen nog last met tillen) helemaal hersteld. En dus weer vollop aan het tekenen.
Ik heb wel een aantal tekeningen gemaakt in de afgelopen maanden. En daar wil ik er graag twee van laten zien.
Deze eerste is uit mijn slechte periode. Toen mijn schouder enorm slecht liep. Deze tekening was een kadootje voor mijn tandarts.
Mijn tandarts is een heerlijke lieve man (Jup, zelfs als die me pijn doet
), met vele prachtige westernpaarden (Onder andere Lil uss peppy, en zo nog wat bekende namen
). Ik ben bij hem op stal wezen kijken. Toen had hij helaas niet veel paarden op stal staan, de meeste waren op tournee.
Hij had er een aantal staan, waaronder deze prachtige hengst. Was nog een jong dier, de naam weet ik helaas niet meer.
Ik heb deze tekening voor hem gemaakt, als kadoo, dat hij altijd mijn tanden oplapt (
), en voor de ervaring die hij mij gaf, om eens echte westernpaarden te komen bekijken!Deze tekening is op a3, met grafiet gemaakt.

Uploaded with ImageShack.us
Deze tweede tekening is een opdracht van een bokker.
Dit was mijn eerste echte opdracht op a2 formaat, en daarom wil ik deze met jullie delen. Om te kijken wat jullie ervan vinden.
Ook deze is met grafiet gemaakt.

Uploaded with ImageShack.us
Ik ben nu inmiddels weer vollop aan het tekenen. En weer druk met opdrachten bezig. Dus jullie zullen weer regelmatig wat van mij horen!

en fijn te lezen dat je schouder steeds weer wat beter meewerkt