[FOTO] Desteney, spelen met licht en zelfportret

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xeen

[FOTO] Desteney, spelen met licht en zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 17:57

Hi :D

Iets totaals nieuws geprobeerd en ik ben er wel blij mee. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en nog 2 zelfportretjes:

Afbeelding

Afbeelding

JulietteFoto

Re: [FOTO] Desteney, spelen met licht en zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:56

vind de laatste foto wel mooi, maar op de eerste foto kijk je net of je een spook hebt gezien:P en op geen enkele foto staat je hoofd er helemaal op

MilesNF

Re: [FOTO] Desteney, spelen met licht en zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 23:39

1. Eerste foto lijkt het idd of je net een spook hebt gezien, iets teveel gefoccused op de foto maken misschien? Kleuren vind ik ook niet zo mooi. Haar wordt onderin ook erg onscherp.
2. Kleuren niet zo mooi door het jurkje, onhandige pose en iets overbelicht op sommige stukjes.
3. Deze foto vind ik mooie uitstraling hebben. Fototechnisch misschien niet perfect, maar dat draagt bij aan de sfeer die de foto uitstraald.
4. Hier storen de schaduwen, zowel in het gezicht als de hals. Ook is het haar nogal onscherp, wat ik niet mooi vind passen bij dit portret.
5. Foto is wel oke, maar zegt weinig. Het haar voor de ogen voegt mi weinig toe.
6. Leuke foto, goed geslaagd. Jij kijkt de kijker echt aan. Hebt je deze toevallig ook in kleur? Links bovenin zit wel wat grijze ruis.

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 11:15

1. Deze vind ik heel mooi. Scherpte en licht vind ik goed en de uitdrukking op haar gezicht maakt de foto expressief. Het is eens wat anders dan neutraal/boos kijken of glimlachen.

2. Originele houding maar het onderwerp staat nogal centraal. Het haar voor de ogen vind ik jammer, ik had liever meer gezicht gezien.

3. Deze foto vind ik heel sfeervol, heel mysterieus. Mooie kleuren en belichting. De hoed en de ogen vind ik te zwart en het contrast met dat wit links boven te groot. Misschien was het ook leuk geweest om de foto iets meer van rechts en van verder te nemen, dan stond er meer van het spiegelbeeld op.

4. Hier vind ik het mooi dat enkel het gezicht scherp is. Door haar blik en mond die een beetje open is, lijkt het alsof ze iets wilt zeggen maar niet goed durft. Dat maakt de foto interessant.

5. Mooie kleuren en belichting maar ook hier vind ik het haar voor het gezicht zonde.

6. Deze vind ik heel leuk. Geen standaard pose en gezichtsuitdrukking. Misschien had je het (voor de kijker) rechtse oog een beetje kunnen laten zien. Nu is al dat haar rechts nogal donker.