!Het lijkt net of ik het stadium "penny meisje" nooit ontgroeit ben want ook dit wordt vaak geassocieerd met "kinderlijk"
maar ik vind het gefruts héérlijk rustgevend
Een aantal jaren geleden viel mijn oog op een Poppenhuiswinkel en aangezien ik op dat moment een maquette wilde maken van mijn droomhuis, viel ik als een blok daarvoor
Nooit geweten wat er allemaal bestaat van schaal 1:12.Omdat een vriendin van me haar eerste kindje verwachtte, leek het me leuk om een persoonlijk kado te geven
(en zo kon ik lekker freubelen in het klein
want het droomhuis is toch een heel groot project!). Dus gevraagd of ik mocht weten wat het werd en ja, dat mocht maar ik moest het wel stilhouden! Ok, zo gezegd, zo gedaan
!Dus ik alles in het roze gemaakt
, bevalt ze (ook zelf compleet verrast!) van een jongen
Kon ik weer overnieuw beginnen en nog langer m'n mond dichthouden tegen iedereen over wat ik aan het maken was
.Afijn, zal het verhaal niet langer maken. Het kado is bij mams en paps goed gevallen en nu kan ik eindelijk mijn trots vertonen
Van oude schoenendoos naar moderne babykamer!
De rechterwand:
De achterwand (met foto's van de trotse ouders) :
De linkerwand (met m'n eigen opgestuurde kaartje):
Kastje (met het geboorte kaartje):
Bedje:
De gehele kamer:
Volgens mij ben ik onderhand de enige hier op bokt die bezig is met Miniaturen want ik heb er nog nergens over gelezen. Dus ik vind het wel spannend om het hier neer te zetten
.Wat vinden jullie van mijn kunstwerk
?
maar wel echt super knap gemaakt
Ik wist niet dat je het in je had
) is de laatste tijd ook bezig met mijn oude poppenhuis te renoveren. Echt super leuk allemaal! Deze is echt mooi gelukt trouwens, complimenten!
Erg mooi en leuk gedaan 

! Wat zijn we weer leuk