[FOTO] Avondzon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

996981

[FOTO] Avondzon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 20:04

Afbeelding

Afbeelding

net nog even gemaakt, in zoals de titel al doet vermoeden: het avondzonnetje :)

_Bitje_

Re: [FOTO] Avondzon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 20:07

prachtige fotos natas +:)+
die eerste heeft een mooie sweer, dat de zon er achter staat , mooi gedaan dus :j
die 2e is ook erg gaaf, heel mooi scherpgestelt!!

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 20:09

Ik vind vooral de tweede foto erg mooi! Heel mooi scherpgesteld. De eerste is ook mooi maar daar mis ik toch wat. Heb niet heel veel verstand van foto's hoor ;)

996981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 20:10

bedankt :) wat leuk.
jeanine je kan zeker niet uitleggen wat ? hihi

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 20:14

Haha, dat is moeilijk ja :P Maar ik denk dat het komt omdat ie volgens mij niet helemaal scherp is maar dat stukje met die zon erachter wel weer. Ook vind ik hem gewoon wat minder spectaculair in vergelijking met die daarna.

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 20:14

De eerste is wat onscher aan de randjes van de tak, dat is wel jammer, verder wel mooi :)
de tweede vind ik het mooist (maar dat wist je al :P ), erg mooi scherp, mooie kleuren, gewoon goed gedaan! :)

996981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 20:17

Jeaninee_Ier schreef:
Haha, dat is moeilijk ja :P Maar ik denk dat het komt omdat ie volgens mij niet helemaal scherp is maar dat stukje met die zon erachter wel weer. Ook vind ik hem gewoon wat minder spectaculair in vergelijking met die daarna.

ja klopt, hij lijkt een beetje bewogen he ?

emjam schreef:
De eerste is wat onscher aan de randjes van de tak, dat is wel jammer, verder wel mooi :)
de tweede vind ik het mooist (maar dat wist je al :P ), erg mooi scherp, mooie kleuren, gewoon goed gedaan! :)

vind ik zelf ook erg jammer. maarja, dat kun je nu natuurlijk niet meer varanderen. blijf gewoon lekker oefenen :D
bedankt !!

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 20:20

themuisje schreef:
Jeaninee_Ier schreef:

ja klopt, hij lijkt een beetje bewogen he ?

Ja, alsof er om sommige blaadjes een soort 'aura' zit :P

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:06

2 vind ik erg mooi! Bij de eerste foto is het wat vervelend dat de onderkant ook vrij donker is, waardoor het takje een beetje wegvalt..

996981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 21:07

bedankt voor je reactie :) ja klopt, vind het zelf niet echt storend maar kan het me voorstellen dat anderen dat wel vinden.

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:28

Ik vind het mooie fotos.

Bij de eerste had ik alleen voor een wat hogere sluitertijd gekozen. Ik word een beetje duizelig van de blaadjes die bewogen. De onderkant vind ik totaal niet te donker. Dit vind ik juist mooi. Anders zou hij zo standaard zijn. Dit maakt de foto net wat speelser.

Foto 2 vind ik ook echt wel mooi, maar op de een of andere manier doet hij het niet voor mij. Ik vind de kleuren echt heel mooi, maar ik denk dat ik hem gewoon te standaard vind.
Daarnaast vind ik het takje, en het onderste blaadje wegvallen in de achtergrond. Dat vind ik wel jammer.
Verder is het echt wel een goede foto, voor mij heeft hij het nét niet ofzo. :)

996981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 21:33

Captain_ schreef:
Ik vind het mooie fotos.

Bij de eerste had ik alleen voor een wat hogere sluitertijd gekozen. Ik word een beetje duizelig van de blaadjes die bewogen. De onderkant vind ik totaal niet te donker. Dit vind ik juist mooi. Anders zou hij zo standaard zijn. Dit maakt de foto net wat speelser.

Foto 2 vind ik ook echt wel mooi, maar op de een of andere manier doet hij het niet voor mij. Ik vind de kleuren echt heel mooi, maar ik denk dat ik hem gewoon te standaard vind.
Daarnaast vind ik het takje, en het onderste blaadje wegvallen in de achtergrond. Dat vind ik wel jammer.
Verder is het echt wel een goede foto, voor mij heeft hij het nét niet ofzo. :)

bedankt ! dat zal het inderdaad geweest zijn :j op dat moment niet aan gedacht. stom.
dat kan natuurlijk ! ik zou niet zo goed weten wat ik er aan moet doen dat het takje wegvalt eerlijk gezegt. er achter stond nog een struik. en als ik mijn camera iets hoger hiel was het niet meer mooi met de zon. :)

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:36

Nee dat snap ik. Dan zou het takje er ook niet mooi meer op staan, door de hoek. Met wat nabewerking moet het te doen zijn, alleen ik zou het zelf niet kunnen :P