net nog even gemaakt, in zoals de titel al doet vermoeden: het avondzonnetje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wat leuk.Jeaninee_Ier schreef:Haha, dat is moeilijk jaMaar ik denk dat het komt omdat ie volgens mij niet helemaal scherp is maar dat stukje met die zon erachter wel weer. Ook vind ik hem gewoon wat minder spectaculair in vergelijking met die daarna.
emjam schreef:De eerste is wat onscher aan de randjes van de tak, dat is wel jammer, verder wel mooi
de tweede vind ik het mooist (maar dat wist je al), erg mooi scherp, mooie kleuren, gewoon goed gedaan!

themuisje schreef:Jeaninee_Ier schreef:Haha, dat is moeilijk jaMaar ik denk dat het komt omdat ie volgens mij niet helemaal scherp is maar dat stukje met die zon erachter wel weer. Ook vind ik hem gewoon wat minder spectaculair in vergelijking met die daarna.
ja klopt, hij lijkt een beetje bewogen he ?
ja klopt, vind het zelf niet echt storend maar kan het me voorstellen dat anderen dat wel vinden.
Captain_ schreef:Ik vind het mooie fotos.
Bij de eerste had ik alleen voor een wat hogere sluitertijd gekozen. Ik word een beetje duizelig van de blaadjes die bewogen. De onderkant vind ik totaal niet te donker. Dit vind ik juist mooi. Anders zou hij zo standaard zijn. Dit maakt de foto net wat speelser.
Foto 2 vind ik ook echt wel mooi, maar op de een of andere manier doet hij het niet voor mij. Ik vind de kleuren echt heel mooi, maar ik denk dat ik hem gewoon te standaard vind.
Daarnaast vind ik het takje, en het onderste blaadje wegvallen in de achtergrond. Dat vind ik wel jammer.
Verder is het echt wel een goede foto, voor mij heeft hij het nét niet ofzo.
op dat moment niet aan gedacht. stom.