Wat te doen met shoot?(paard)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wat te doen met shoot?(paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 08:49

Hoi,

Voor op mijn kamer wil ik een foto laten drukken op canvas. Nou moet ik daar natuurlijk foto's voor hebben. En ik heb er wel een heleboel maar die zijn zegmaar het toch net niet. Heeft er iemand leuke ideeen voor een shoot. Het liefst wil ik samen met mijn paard. Maar ideeen voor paard alleen zijn ook welkom. (dingen als paard los op het stand enzo vind ik allemaal heel leuk. Maar durf ik niet aan met mijn paard.)

Dus kommaar op met de ideeen!

Groetjes Nina

Ps. Foto's van mijn paard staan in mijn profiel

SSDesign

Re: Wat te doen met shoot?(paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 08:51

Wat ik heel erg leuk vinden als ik het zelf zou hebben, zijn een stel sfeerfoto's waarbij ik mijn verzorgpony's poets. Bij voorkeur wat apartere (zwart-wit) foto's in een donkere omgeving (pony's zijn namelijk wit).

En dan ophangen in een soort collage... :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 08:55

Vind ik een leuk idee. Maar dan zou ik gaan voor meerdere kleine foto's in normale lijstjes. Nu wil ik echt 1 op canvas.

Erik34

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 09:44

Op de strandfoto in je profiel staat de horizon scheef, dat is op zich nog wel te corrigeren.
Je kan natuurlijk voor een actie foto kiezen, alleen je paard of samen op de foto. Er zijn mogelijkheden en keuzes genoeg :D
Denk wel aan voldoende kwaliteit voor het afdrukken van een groter formaat foto of op canvas, want het is echt zonde als het achteraf tegen zou vallen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 09:45

Een blackfoto met jou en je paard? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 09:47

Black vind ik erg gaaf. Alleen geen mogelijkheid om te maken...

Standfoto staat idd scheef. En ik zit er lelijk op. En de lucht is grauw enz.enz.

Kwaliteit word natuurlijk aan gedacht.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 09:47

zoals susan al zegt, sfeerfoto's :D waar de band echt naar voren komt! ze moeten natuurlijk wel van goede kwaliteit zijn als je ze op canvas ofzo willen laten afdruken :P

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 11:04

Een blackfoto lijkt me niet prettig op canvas in je huiskamer, te donker. Dat vind ik meer iets voor in een mooie lijst. Bij nader inzien wilde ik toch niet mezelf in de huiskamer hebben hangen, dus heb ik toch gekozen voor een foto waar alleen Lola op staat. Heb gekozen voor een uitsnede deze foto. Vrolijk en lekker licht en fris met dat groen. :) http://img534.imageshack.us/img534/668/lolaopcanvas.jpg Ben er nog steeds superblij mee. :j

Gewoon je paard lekker losgooien op de wei zou ik dus zeggen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 12:17

Hmm daar heb je ook een punt.. Misschien toch beter een foto van alleen het paard. Hij komt trouwens niet in de huiskamer maar op mijn kamer. Hmm weiland heb ik niet (alleen een Paddock) dus op wei word het niet.. Misschien dat ik een mooi bloemen veld kan vinden ergens..

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 16:16

Vind de silhouette(?) van sochtends in het bos in je profiel ook een erg fijne plaat :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 16:20

Loiz schreef:
Vind de silhouette(?) van sochtends in het bos in je profiel ook een erg fijne plaat :j

Dankje :) ik ben alleen heel bang dat de kwaliteit niet goed genoeg is om die groot af te drukken...

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 16:21

Tja, heeft fotograaf/fotograve geen grote versie meer voor je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 16:24

Loiz schreef:
Tja, heeft fotograaf/fotograve geen grote versie meer voor je?

Jawel, Heb alles op CD staan. Ik zal eens kijken waar ik die heb. Heb er namelijk nog meer. Ben vooral bang dat hij korrelig word. Omdat het toch vrij donkere foto's zijn en dat de ISO erg hoog heeft gestaan. En ach anders misschien nog een keertje vroeg op om nieuwe foto's te maken.