Tips, meningen, kom maar op
Helaas is er een kleine kans dat ik het ga verbeteren, ivm tijd. Ik zit in de examentijd, werk daarnaast en ben bezig aan mijn kunstacademie portfolio. (waarvan ik hoop dat het wat wordt
.)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Helaas is er een kleine kans dat ik het ga verbeteren, ivm tijd. Ik zit in de examentijd, werk daarnaast en ben bezig aan mijn kunstacademie portfolio. (waarvan ik hoop dat het wat wordt
.)

Kan best hoor. Misschien omdat deze voet wat minder verlicht is.Red_Savage schreef:Dankje voor je reactie.
Ja, het is inderdaad wat apart dat het gele wezen wat buiten het kader valt, toch heb ik het zo gelaten. Het was me te standaard als ik ze allebei precies in het midden zou doen, precies passend. Dat maakte het gewoon... te kloppend.

Neem niet weg dat ik het mooi gemaakt vind.
Het is een beetje grof geschilderd, maar je weet er toch veel detail in te stoppen. De benen van de gele vind ik wat plat in vergelijking met de rest van het lichaam, en het onderlijf van de rode. De ogen van de gele vind ik heel alien-achtig! Ik denk dat ik het mooier had gevonden als je iets meer ruimte aan de raden had gelaten, alsof ze op een groter stuk papier stonden zeg maar.