Tivoli, wat een uitgebreide post!
Met de handen ben ik ook erg tevreden, terwijl ik daar meestal juist veel moeite mee heb. Ik heb ook al zitten denken om aan de linkerkant van het haar gewoon een extra laag oranje te leggen, maar ik vind het matte links juist mooier dan het knaloranje rechts.
Ik ga dus proberen of ik er rechts niet een laag áf kan trekken. De mond is inderdaad wat zuur, zo lijken mijn monden nogal snel. Ik denk dat ik ze nog steeds niet breed genoeg maak, verder op oefenen dus 
Dank je Linde_! Ik probeer heel veel van dit soort ideeën te schetsen, meestal naar aanleiding van een stuk muziek wat ik heb gehoord of iets wat ik heb gelezen. Het gaat al steeds beter en makkelijker. Hoewel het wel weer een nadeel is dat je zoveel schetsen krijgt dat je echt moet gaan kiezen welke je helemaal wilt uit gaat werken. 
Wat betreft de sombere blik, ik ben blij dat jullie het alletwee opmerken want dat was precies de bedoeling.
Of nou ja, niet echt somber, maar wel bezorgd in elk geval.
In verband met Earth Day wilde ik haar laten uitdrukken dat we een beetje zuinig moeten zijn op onze 'magische bol', ze heeft er immers maar ééntje.