Lekker werkje Mo, je toets komt mooi uit in dit beeld. Ik vind het rood ten opzichte van de sfeer iets te koud, in mijn ogen zou het iets meer naar oranje/donkerrood mogen neigen dan naar roze. Ondanks dat ademt het toch een mooie, ontspannen sfeer uit. Goed gedaan.
Anoniem
Geplaatst: 22-04-10 16:07
Wat gaaf gedaan, zeg! Erg mooi hoe je die weerspiegeling in het water en de bomen op de achtergrond gedaan hebt. Ik ben niet zo weg van de kleur, maar dat is gewoon een kwestie van smaak en misschien zou ik de kleur in het echt beter vinden. Maar het plaatje zelf is prachtig!
Het enige minpuntje (vanuit mijn mening): Je hebt het bos voor mijn gevoel als een soort rondje om het vuur heen getekend, maar het water is gewoon plat. Dat vind ik een beetje raar ogen. Verder erg mooi!
Elanor
Geplaatst: 26-04-10 11:18
Wat een mooi schilderijtje. Vooral hoe je oever 'rond' afloopt naar het water geeft hem een bijzondere sfeer. Met wat (blauwe) schaduwen zou hij nog iets meer uitstraling /diepte krijgen denk ik.
Ik kan er niets meer aan veranderen, want ik heb hem al weggegeven Het rood is in het echt niet zo fel, het is warmer van kleur. Er zit wel iets blauw en paars in (komt op de foto helaas niet zo naar voren), maar ik had er misschien idd nog wat meer blauw in kunnen doen. Zal ik onthouden voor een volgende keer