Maar ik heb vaak niet zoveel geduld voor dit soort karweitjes en regelmatig enthousiaste impulsen, dus ik wilde er niet teveel aan toegeven. Dus ik heb zeer goedkope acrylverf van de Action gehaald, en heb een oud speelgoedpaardje uit de kast gevist. Het zou met deze slechte materialen en een beginner als ik (dit is mijn eerste repaint) dus geen meesterwerk worden
Maar het ging om het idee, kijken of het wat voor mij is en als het zou lukken was het altijd mooi meegenomen.Ik wilde eigenlijk een WIP topic maken, maar in mijn enthousiasme was het in een dag klaar in plaats van een paar weken, zoals ik dacht. Plus dat ik zo enthousiast werd dat ik geen foto's tussendoor heb genomen

Dus bij deze alleen het begin- en eindresultaat

Materialen:
- Acrylverf van de Action
- Kwasten die gewoon nog in de kast lagen

- Speelgoedpaardje, merkloos, géén Schleich: dus dit paardje kent ook geen vachtstructuur, alleen de manen en staart bevatten die structuur. Het paard is dus volledig egaal en glad, waardoor oneffenheden in de verf meteen opvallen. Daarnaast is de verf dus niet zodanig dik dat de vacht niet meer te zien is. Die was er toch al niet

Beginpaard:

En ja, hij was echt knal oranje

Eindresultaat:

Subtiel detail van de aftekening die doorloopt onder de buik 

Het moest een vosje worden met witte voetjes, maar halverwege ben ik van gedachten verandert.
Later kwam ik er pas achter dat het dier dus nog bijna dezelfde kleuren heeft als toen ik begon

Maar ik heb hem wel degelijk compleet vanaf wit opnieuw geschilderd, ook al lijkt hij op de foto nu weer oranje

Zelf ben ik aardig tevreden, zeker voor een eerste keer

Maar ik vind het nog behoorlijk moeilijk, vooral het precies zijn. Kleine details vind ik ook rot, zoals een andere kleur neus oid.
Het volgende paard staat al te wachten, en daar wil ik gaan proberen om mooie kleurovergangen te maken (bijv benen die van zwart geleidelijk naar bruin lopen).
De foto's zijn misschien wat onduidelijk, maar ik hoop toch dat ze een goed beeld geven
) vaak grijs..