Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
nee, ik zit lekker thuis op de bank 
is wel de bedoeling
Love you lief vriendinnetje
Ik ga dit zeker volgen!

EngeltjeS schreef:Overstuur stap ik in de auto, de mensen achter me hoor ik geeneens meer.
Citaat:Met een snelheid van 50 km/h rijd ik het dorp uit, weg van alles, weg van hem. De radio zet ik op zijn hardst. Ik rijd richting de bekende slingerweg, een weg met vele gevaarlijke bochten als je te hard rijd. En dat is wat ik nu doe. De auto laat ik met volle toeren gieren,dat geluid overheerst mijn huilen.
80 Km/h is de snelheid van de auto, oplopend naar de 120 waar ik heen wil.
Citaat:"Bel een ambulance! Er ligt iemand in!" Hoor ik de jonge man naar niemand schreeuwen. Ik zie niemand, alleen hem, en de blik in zijn ogen.
Citaat:Hij lijkt geschrokken, maar blijft toch ook kalm. "Er komt een ambulance aan hoor." Verteld hij, aan het levenloze lichaam.
Hij weet niet, dat ik buiten me lichaam zweef.
Citaat:Er gebeurd iets, dit voelt eng.
Citaat:Ik besluit terug te gaan naar het lichaam in mijn auto, wat veilig en warm voelt.
Citaat:"Goeie morgen" Hoor ik een vriendelijke stem zeggen. "Goed geslapen?"
Citaat:"Je hebt veel geluk gehad." Verteld hij me.
Citaat:Ik voel een hand op me arm, niet realiserent dat dit mijn eigen hand is.
Citaat:Het voelt heel anders, onrealistisch. "Je hebt een auto ongeluk gehad, met 130 km/h ben je uit de bocht gevlogen tegen de beuk aan." Verteld Peter verder.
Citaat:Algauw blijkt dat ik een flinke hersenschudding heb opgelopen, paar gekneusde ribben, en dat mijn pols is gebroken. Dokter Peter is die dag veel bij me geweest, heeft me proberen te laten praten, maar dat lukte me niet. Hij stelde vragen, waar op ik met me hoofd kon ja-knikken of nee-schudden. Hij gaf me die dag extra pijnstillers, en had de gordijnen dicht getrokken zodat mijn hoofdpijn wat minder werd voor me. Hij liet me foto's zien van mijn auto, of wat er van over was. Van de rode peugot was niks meer over, de motorkap was als een harmonica in elkaar gedrukt, de ramen lagen er uit, en de airbag zat nog veilig in zijn stuur. Deze had de klap nooit opgevangen van me. Ik scheen met me hoofd over het stuur te zijn geknald, met mijn borstkas op het stuur ben gedrukt door de snelheid. En omdat ik mijn gordel niet om had, had deze ook nooit gewerkt. Ik had geluk gehad...

Ben benieuwd hoe het verder gaat! 
)