Heel mooi! Het enige wat mij stoort is het plukje haar voor haar rechteroog. Ook de lichte plekken op de lippen, deze lopen nl door met de huid (dezelfde kleur) je had ze iets donkerder kunnen maken om toch een verschil duidelijk te maken tussen huid en lippen maar verder is hij héél mooi!
Gaaf!! Acrylverf? Ik zie eigenlijk niks dat stoort.. had zelf denk ik wat meer kleur in t haar verwerkt, maar dan wordt het misschien ook wel weer wat te druk.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-10 09:46
dank jullie wel!
dat van die lippen vind ik juist wel mooi.
ja acryl...had ik ook eerst gedaan MysticTinker, maar werd me idd te druk.
er zit nog geen vernis op, dus kan nog wel wat veranderen, misschien wat achtergrond linksboven?
Ik vind het schilderij in ieder geval geweldig helemaal mijn smaak en ik moet zeggen dat ik die lippen en ook erg geslaagd vind
Het enige puntje wat ik persoonlijk minder vind is idd het plukje haar bij het oog (voor ons links) Deze stopt op dezelfde hoogte als het oog waardoor ik er wat raar tegen aan kijk
ónwijs mooi zeg! Gewoon zo laten. dat lichte in de lippen vind ik een beetje apart lijken omdat het dezelfde kleur als de huid is (of dat lijkt in ieder geval zo). Maar hoe het anders zou moeten weet ik niet.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-10 18:31
dank je Fenna......het lichtval van de lippen is idd dezelfde kleur als de huid.