Ik fotografeer nu een klein maandje, met de Canon EOS 450D en de IS 18-55, kitlens dus.
Ik ben trouwens aan het sparen voo de 25-500.

Ik ben 14 jaar en ben uit het niets overgestapt op een slr.
Ik wil daarom juist graag (harde) kritiek op mijn foto's, maar wél onderbouwend want ik open dit topic met de bedoeling topis de krijgen natuurlijk!

Deze foto's zijn echter van 2 weken terug, inmiddels al een stukje wijzer geworden wat betreft de knoppen ed.
Maargoed, dit zijn mijn eerste black fotos überhaupt, eerste portretfotos met de slr, en eerste bewerking qua blackfoto's.
Echt een experiment voor mij dus, haha!

Nou ik zou zeggen, kom maar op met het commentaar!
Ik vind dat bij deze foto de oren er meer hadden moeten uitspringen. En volgens mij zit ie ook nét tegen het overbelichte aan maar is ie nét niet overbelicht. Zie ik dat goed?

Lieve foto, baas en pony.

En tenslotte, detailfoto. Een van mijn zwakke punten is de uitsnede van fotos, ik vind het soms leuk een detail te fotograferen, dus dat 'het' er niet helemaal op staat. Ik heb dan vaak dat ik dan nog net teveel erop laat, of juist teveel weglaat. Hoe vinden jullie deze?Scherpte punt ligt trouwens naar mijn idee verkeerd, namelijk op het 'bakstuk' van het halster, ipv het oog. Jammer!