Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
HorseyDude schreef:OK, dit is wat ik van een ander heb gehoord: dit is een zeer goed voorbeeld van een anthropomorfisch dier, goed uitgewerkt, erg symplistisch (huh?)... De tekening is trouwens ook al verkocht aan de WARE Cookie (in het leven is het gewoon een aziatisch meisje dat van katten houdt!)
Brookers schreef:HorseyDude schreef:OK, dit is wat ik van een ander heb gehoord: dit is een zeer goed voorbeeld van een anthropomorfisch dier, goed uitgewerkt, erg symplistisch (huh?)... De tekening is trouwens ook al verkocht aan de WARE Cookie (in het leven is het gewoon een aziatisch meisje dat van katten houdt!)
En wat wil je hiermee zeggen? Dat wij het dus wel mooi moeten vinden?
Het is niet mijn stijl van tekenen, vandaar denk ik dat ik er niet weg van ben. Misschien zou je de volgende keer het groene wat strakker kunnen verven

Probeer niet te heftig te reageren, anderen bedoelen het natuurlijk goed. Stuur me anders even een pbtje!
Kyno schreef:Het is ook niet mijn smaak, maar ik probeer je tekening toch objectief te beoordelen.
Wederom vind ik de tekening te slordig ingekleurd en dat stoort me. Ook vind ik het vreemd staan dat die (voor mij) linkerarm ineens stopt. En wat staat er in het linkerhoekje?
Wel vind ik je tekeningen origineel! En dat is zeker een compliment waard.
Offtopic; sterkte in je privésfeer! Als je iets kwijt wilt mag je altijd pm'en.

_Bitje_ schreef:hmm... tja... het is een grappig beestje maar
sorry maar ik vind zulke tekeningen niet veel hebben. Ik geloof dat bijna iedereen zo'n
fantasie-dier tekening kan neerzetten. die dolfijnen van jouw vind ik veel realistischer en leuker
maar je moet natuurlijk zelf weten wat je wil doen met je tekenkunsten