[SCH] The friendliest skunk around...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[SCH] The friendliest skunk around...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 15:50

Cookie @ DutchPaw:

Afbeelding

CoonArt

Re: [SCH] The friendliest skunk around...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-10 06:35

OK, dit is wat ik van een ander heb gehoord: dit is een zeer goed voorbeeld van een anthropomorfisch dier, goed uitgewerkt, erg symplistisch (huh?)... De tekening is trouwens ook al verkocht aan de WARE Cookie (in het leven is het gewoon een aziatisch meisje dat van katten houdt!) Dit schilderij is gemaakt met hulp van een andere foto, waar ze recht naar voren kijkt.

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 13:24

HorseyDude schreef:
OK, dit is wat ik van een ander heb gehoord: dit is een zeer goed voorbeeld van een anthropomorfisch dier, goed uitgewerkt, erg symplistisch (huh?)... De tekening is trouwens ook al verkocht aan de WARE Cookie (in het leven is het gewoon een aziatisch meisje dat van katten houdt!)

En wat wil je hiermee zeggen? Dat wij het dus wel mooi moeten vinden?
Het is niet mijn stijl van tekenen, vandaar denk ik dat ik er niet weg van ben. Misschien zou je de volgende keer het groene wat strakker kunnen verven :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 13:26

Ik vind hem wel grappig maar niet echt super.. De neus vind ik te krom naar beneden lopen en het groene is nogal vegerig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 13:27

Jij hebt altijd wel een grappige manier van tekenen, maar deze spreekt me niet zo aan. Zit een beetje teveel tussen verschillende stijlen in denk ik. Had van mij wat harder en strakker mogen zijn, soort van 'agressiever' zeg maar, zowel in belijning als in kleurgebruik.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-10 16:14

Brookers schreef:
HorseyDude schreef:
OK, dit is wat ik van een ander heb gehoord: dit is een zeer goed voorbeeld van een anthropomorfisch dier, goed uitgewerkt, erg symplistisch (huh?)... De tekening is trouwens ook al verkocht aan de WARE Cookie (in het leven is het gewoon een aziatisch meisje dat van katten houdt!)

En wat wil je hiermee zeggen? Dat wij het dus wel mooi moeten vinden?
Het is niet mijn stijl van tekenen, vandaar denk ik dat ik er niet weg van ben. Misschien zou je de volgende keer het groene wat strakker kunnen verven :)

Tuurlijk ben je het niet verplicht, anders had ik het ook niet op Bokt gezet natuurlijk!

Hier is de referentiefoto!

Afbeelding

En ja, neus is een tikkie scheef (ze vond het nieteens zo erg... 'Ik kijk er wel overheen, maar knap gedaan!') Maar echt superjammer dat het niet aanslaat bij de BOKKERS en bij de rest WEL!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 16:15

Beetje jammer die laatste opmerking, komt een beetje huilebalkerig over :n

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 17:14

Mee eens.
Als je daar leukere reacties krijgt en het hier niks aan vind post je zulke dingen toch gewoon daar?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-10 19:28

Hannah_Menno schreef:
Mee eens.
Als je daar leukere reacties krijgt en het hier niks aan vind post je zulke dingen toch gewoon daar?

Sorry voor het gesnauw, de laatste tij d gaat het niet zo jofel hier... flink offtopic maar dan weten jullie het...

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 19:31

HD, natuurlijk kan het zijn dat niet iedereen deze tekening mooi vindt. Dat is toch ook helemaal niet erg. Als de echte Cookie er maar blij mee is en jij er fijn aan hebt gewerkt. De volgende keer maak je wel weer een tekening die ook de mensen op Bokt mooi vinden! :) Probeer niet te heftig te reageren, anderen bedoelen het natuurlijk goed. Stuur me anders even een pbtje!

Moderatoropmerking:
Verder: Hierbij het verzoek om niet persoonlijk te worden wanneer berichten je niet aan staan. Druk op de TEM knop en negeer de berichten. Vanaf nu dus gewoon weer onderbouwd commentaar, alvast bedankt.

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 19:31

Zoals al eerder gezegd is het 'nog mossel nog vis' . Ofwel had je hem strak moeten doen of wat losser, maar deze niet door elkaar. :) Misschien kun je hem nog eens opnieuw doen om te oefenen; de ene keer los de andere keer strak. Ik zeg maar wat hoor ;)

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 20:52

ik vind het ook niks, ik vind de anatomie nog steeds ver uit verhouding zoals vaak met jouwn werk. er zit wel iets van creativiteit in je werk, werk eens harder aan je anatomie bijvoorbeeld met rasters ik denk dat je werk dan beter tot zijn recht komt.

omdat je werk betaald word wil nog niet zeggen dat het iedereen aanspreekt, denk hier aan voordat je iets op een forum plaatst, commentaar is niet altijd naar je zin..

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:02

Het is ook niet mijn smaak, maar ik probeer je tekening toch objectief te beoordelen.
Wederom vind ik de tekening te slordig ingekleurd en dat stoort me. Ook vind ik het vreemd staan dat die (voor mij) linkerarm ineens stopt. En wat staat er in het linkerhoekje?
Wel vind ik je tekeningen origineel! En dat is zeker een compliment waard. :D

Offtopic; sterkte in je privésfeer! Als je iets kwijt wilt mag je altijd pm'en. :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 18:31

Kyno schreef:
Het is ook niet mijn smaak, maar ik probeer je tekening toch objectief te beoordelen.
Wederom vind ik de tekening te slordig ingekleurd en dat stoort me. Ook vind ik het vreemd staan dat die (voor mij) linkerarm ineens stopt. En wat staat er in het linkerhoekje?
Wel vind ik je tekeningen origineel! En dat is zeker een compliment waard. :D

Offtopic; sterkte in je privésfeer! Als je iets kwijt wilt mag je altijd pm'en. :)

In de hoek staat DP (Dutchpaw, nederlandse furcommunity), en waarom de arm ineens ophoudt: papier was op.

Hij is ook op FurAffinity te vinden: http://www.furaffinity.net/view/3710881

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 16:16

Aha, oke! :D

Papier op? Hebben we het over dezelfde arm? Ik bedoel de arm het dichtstbij DP staat. (de arm die je scheef hebt afgesneden zeg maar)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 17:44

Kyno schreef:
Aha, oke! :D

Papier op? Hebben we het over dezelfde arm? Ik bedoel de arm het dichtstbij DP staat. (de arm die je scheef hebt afgesneden zeg maar)

ja, de linkerarm... :D

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 20:26

hmm... tja... het is een grappig beestje maar
sorry maar ik vind zulke tekeningen niet veel hebben. Ik geloof dat bijna iedereen zo'n
fantasie-dier tekening kan neerzetten. die dolfijnen van jouw vind ik veel realistischer en leuker :D
maar je moet natuurlijk zelf weten wat je wil doen met je tekenkunsten :j

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 20:40

_Bitje_ schreef:
hmm... tja... het is een grappig beestje maar
sorry maar ik vind zulke tekeningen niet veel hebben. Ik geloof dat bijna iedereen zo'n
fantasie-dier tekening kan neerzetten. die dolfijnen van jouw vind ik veel realistischer en leuker :D
maar je moet natuurlijk zelf weten wat je wil doen met je tekenkunsten :j

Nou, als ik naar andere mensen kijk die dit soort platen maken, dan zit ik nog maar aan het begin! Kijk maar eens op http://www.furaffinity.net! Dan zie je wat ik bedoel!

Ben een beetje gestopt met alle dolfijnen en zo...