[TEK] Face of the fashion industry

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Harvest_Moon

[TEK] Face of the fashion industry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 11:01

''Het gezicht van de mode industrie is geen gezicht.''

Eigenlijk wilde ik het ''gezicht'' er wat meer uit laten springen (misschien door rondom iets meer details toe te voegen?), zodat het idee achter de tekening wat duidelijker wordt.

Afbeelding

Sinds kort ben ik aan het tekenen geslagen, dit is de eerste keer dat ik een mens uit mn hoofd teken :)
Tekening is gemaakt op A4. Kom maar op met die tips :j

Moderatoropmerking:
stukje tekst toegevoegd, dit blijkt geen Work in Progress te zijn. De tekening is af

Worteltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:08

Tips heb ik niet echt voor je..
Maar ik vind dat je tekening echt goed gelukt!
Vooral met die schaduwen zoals in de nek.

SarahLynn

Re: [TEK] Face of the fashion industry

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:10

Ik vind de borsten en de schaduw een beetje raar.

Verder erg mooi! :j

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:22

Ooo, die tekening blijft echt zoo mooi :)
Ik wist niet dat dit het werd, haha, maar wel heeeel erg mooi :) En leuke gedachte :)
Maar, tips, geen idee, je weet dat ik niet kan tekenen... O:)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:50

Leuk idee! Ik vind het er echter toch erg onaf uitzien doordat je het gezicht zo wit hebt gelaten. Persoonlijk zou ik het gezicht wel inkleuren, maar dan de ogen, lippen en scherpe neuslijn weglaten. Maar dat is een kwestie van smaak :)

Verder klopt je anatomie niet helemaal, maar dat valt niet heel erg op. Volgende keer echter wel op letten! Maakt de tekening net wat meer af.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:55

ik vind het een leuke tekening, ook een super leuke gedachten, en idd. net als Killyenn vind ik juist door het witte gezicht dat de tekening niet af is.

Ook ik had juist een donker gezicht gemaakt, mode is mysterieus, je gaat van de ene trend naar de andere, maar ik denk dat dit een kwestie van smaak is.

de vormen , en de grootte van de lichaamsdelen kloppen niet allemaal, daar zou ik de volgende keer aan denken.

verder vind ik het idee errug leuk!

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 20:00

Bedankt allemaal :)

@ Killyenn en ginouque; Over de anatomie, ik heb zelf het idee dat de schouders niet breed genoeg zijn, klopt dat? En als de schouders breder worden moet misschien de nek iets langer? :)

Narrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:08

weetje hann, ik kijk altijd op UK, en had dit topic allang gezien, maar toen zat ik net ff in je profiel en toen stond hij in je onderschrift, en toen pas had ik door dat hij van jou was. :o

hij is echt supermooi :+: alleen zouden de schouders inderdaad wat breder mogen, ze zijn nou net iets te rond. ook zou ik aan de randen van het gezicht wat schaduwen maken, zodat het een beetje rond lijkt. :) en misschien iets meer contrast in de ketting, maar ik doe het je niet na!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 18:47

Harvest_Moon schreef:
Bedankt allemaal :)

@ Killyenn en ginouque; Over de anatomie, ik heb zelf het idee dat de schouders niet breed genoeg zijn, klopt dat? En als de schouders breder worden moet misschien de nek iets langer? :)

De schouders moeten inderdaad een stuk breder :) Ook kopt de vorm niet helemaal, ze zijn te rond, en schouders lopen niet direct uit de nek voort. Ook mis je sleutelbenen. Je gezichtsvorm is wat gek, de uitstulpingen links en recht zie je bij een normaal gezicht niet. De neklengte klopt wel, ook met bredere schouders :)