[TEK] Diesel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kwal

[TEK] Diesel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 15:38

Hoihoi,

Dit keer een cadeautje voor een vriendin van mij, dit is haar hulphond :) Verder valt er niet veel te zeggen toch? :)

Afbeelding

- A4
- Vulpotlood
- Nu 12 uur werk

Ik heb zelf het idee dat de ogen een beetje scheef zitten, maar dat kan ook aan mij liggen.

Tips zijn van harte welkom, er is nog niks gefixeerd en hij is nog niet weg! Die kleine vlekjes moet ik nog even gummen. Ik heb trouwens ook nog WIP stappen voor de liefhebbers :)

TE5

Re: [TEK] Diesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 15:40

Ik denk dat het best wat meer contrast mag hebben.
Overal eigenlijk, maar vooral op het hoofd boven de neus,
daar is het nu nog heel plat... :)

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:04

ik herken jouw stijlk meteen!
Beetje hoekig, maar wel heelmooi uitgewerkt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:14

Oeh, leuk Donja! De ogen zitten inderdaad een heel klein beetje scheef, het linkeroog (dus voor ons rechts) lijkt iets hoger te zitten. Maar ik vind het niet storend, hoor!
Van mij mag 'ie ook wat meer contrast, dan zullen de ogen ook wat meer gaan spreken :) . Wat voor kleur heeft de hond in het echt? Sjaaltje vind ik erg leuk gedaan en hij kijkt heel lief <3 . Persoonlijk vind ik het altijd mooier als de overgang van tekening naar papier wat minder abrupt is, maar dat is slechts een kwestie van smaak. Mooi werkje, hoor! Zag laatst een advertentie van je hangen in de C1000 in Beilen :D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 17:14

Hij is in het echt zwart, dus veel glansplekken :)

Het abrupt ophouden is echt mijn stijl en ik vind het zelf mooi, maar dat zei je al :D kwestie van smaak :D

Leuk dat je mijn advertentie zag!

Ik ben begonnen bij het rechteroor, dus voor ons links. Daar vind ik het contrast echt mooi maar hoeverder ik kom, hoe minder mijn 'lef' met contrast wordt. Ik ga nog even kijken hoeveel contrast ik er zelf nog bij wil :)

Ik wil die ogen graag gelijk! Ik heb ze al 4x per oog veranderd maar het lukt me niet... :)

Jodieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:16

in het hoofd had je nog wel iets meer diepte mogen verwerken, vind het nu een beetje vlak je teken stijl vind ik voor de rest heel mooi :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:38

Hihi lastig toch altijd, die ogen :P . Vind de ogen zelf wel heel goed gelukt, ze zijn mooi aan het glanzen :D

Kijk maar hoe ver je durft te gaan met het contrast, het zou natuurlijk zonde zijn als je 'm per ongeluk verpest! Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik het ook mooi vind dat je 'm echt een vacht hebt gegeven. Aaibaar :D Vind het altijd leuk dat jij mensen tekeningen cadeau geeft, echt persoonlijk. Ze is er vast blij mee :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:40

Prachtig! Het enige wat me stoort is z'n rechte bovenkant van de kop zeg maar.. Maar kan ook zijn dat die hond dat gewoon heeft. :)