[FOTO] Aint this a lucky cat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

[FOTO] Aint this a lucky cat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-10 01:06

Mijn poes Puk is dé geluksvogel dat ze altijd mijn model mag zijn :+ en gezien ik sinds een week
een flitsset heb... is ze het wat vaker dan gewoonlijk en probeer ik verschillende dingen uit...

Zo ook de "Wheat Look" .. :7 Ik vond de foto's wel iets hebben, iets onschuldigs maar ook weer
iets anders :') of ja, gewoon een natte poes _O-

1.
Mijn commentaar : ik vind het spijtig dat de linkerkant niet goed genoeg belicht is. Wel vind ik de
uitdrukking geniaal en vind dat ze erg toepasselijk kijkt
Afbeelding

2.
Mijn commentaar : Ik had dit beter rond de F18 kunnen schieten, dan had ik wat meer scherpte.
ook stoort de blauwe reflectie mij heel erg, probeer ook al een oplossing te vinden :j Wel vind ik
het heel leuk dat ze recht in de camera kijkt en dat ze haar tong uitsteekt :P
Afbeelding

3.
Mijn commentaar : Ik heb helaas weinig tijd gehad voor Figaro, hij was in een pestbui omdat ik
hem gekamt had, dus heel veel tijd had ik niet :+ Vond dit toch nog een fijne foto, wel stoort
de viezigheid mij erg op zijn rug, maar ik mag hem van mijn vader niet wassen omdat hij dat
onzin vind :+ Hij heeft hoogstwaarschijnlijk roos.
Afbeelding

Ik had helaas wat problemen met de flitsers, de linker flitser kon ik helaas niet verder naar achter
doen gezien mijn bureau daar stond, ik heb echt een vreselijk krappe kamer. De volgende keer zal ik
mijn ouders kamer gebruiken, daar kan ik ook liggen, wat niet in mijn kamer kan :+

Graag lief en opgebouwd commentaar :D :D

Markkie8

Re: [FOTO] Aint this a lucky cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 01:11

Ik vind foto 2 prachtig!

Overigens zijn ze alle 3 mooi geworden! Mooi belicht! Je bent duidelijk heel blij met je flitsset! :D

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 08:48

Wauw!!! De eerste is denk ik een van de mooiste katten foto's die ik gezien heb! +:)+ Ik heb daar niks op aan te merken.
Wat jou stoort aan de linker kant stoort mij helemaal niet. Als die kan net zo belicht was had het juis een heel onnatuurlijk effect gegeven denk ik. Je kat kijkt echt SUPER gaaf!

De tweede doet me daarintegen weer helemaal niks :o Veels te dichtbij genomen.
Heb je die ingezoomt, gecropt of zat je gewoon dichtbij?
Hij had ook van een tikkie lager standpunt genomen moeten worden, dan was het, denk ik ;) mooier geweest :j

De derder vin dik ook mooi, maar geen "wauw" gevoel bij. Misschien omdat de eerste juist zó goed was? :D
De stof op zijn rug zou ik photoshoppen :)*

Kleine lettertjes:
dit commentaar hierboven is van een volkomen leek en beginnende hobby kiekjes-maakster
:D

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 11:05

Die eerste is ge-wel-dig. Maffe Puk weer he. :)) De tweede vind ik ook niet zo, net te dichtbij. De derde is wel weer heel mooi. :j