[FOTO] Mariët

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EsmeeF

[FOTO] Mariët

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 12:18

Hello guys!

Afgelopen weekend ben ik afgereisd naar Zoetermeer voor een weekendje shooten met Jet (Faux @ bokt).
Zij heeft eerder al een topic geopend, bij deze ook die van mij.

Lijkt me duidelijk dat de foto's niet gekopieerd / gebruikt mogen worden ;).

xx

1. Afbeelding

2. Afbeelding

PureSylk

Re: [FOTO] Mariët

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 12:23

Ik vind de eerste foto echt ontzettend gaaf als ik naar Mariët kijk. Ze staat er leuk op, en het is gaaf dat ze echt scherp is, en de rest echt niet. Alleen jammer dat mijn aandacht constant naar links (boven) wordt getrokken. Het is daar ontzettend licht, en er gebeurt veel, waardoor ik daar naar blijf kijken.
Ook bij foto 2 stoort de 'overbelichtheid' me. Verder gave foto!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:07

Die eerste is echt ontzettend gaaf Esmee, mooi geschoten! +:)+ Ruis past hier imo lekker bij, versterkt de sfeer. Compositie is prettig evenals de z-w omzetting. Top!

De tweede.. Wat zonde dat je die erbij hebt geplaatst. Moet eerlijk zeggen dat ik Mariët haar gezicht hier absoluut niet mooi uit de verf vind komen. :o Ik heb andere foto's uit de serie (?) gezien en die spraken mij zowel qua compositie, belichting, kleuren, pose en blik veel meer aan dan deze. :j

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 23:28

Ik vind de tweede prachtig! Maar moet wel zeggen dat ik de andere foto's niet heb gezien, zo op zichzelf staand vind ik het een hele sterke foto. De eerste ook trouwens, je blijft kijken :)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 08:41

de eerste foto vind ik erg mooi! het lijkt echt net zo'n mooie ouderwetse foto echt super gedaan! de tweede is ook erg mooi gedaan! het lijkt bijna net of de foto gespiegeld is so symmetrisch is die!

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 09:28

Thanks for comments!

@ Elessar; Foto 2 staat inderdaad een beetje buiten de rest van de serie ;). Heb toch gekozen om deze erbij te zetten, omdat ik erg benieuwd was naar wat mensen van deze plaat als individu vinden :).

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:20

Heb geen verstand van fotografie, dus veel tips kan ik niet geven..
Maar foto 1 vind ik absoluut geweldig! Goed sfeertje, mooie compositie, goed scherpgesteld... helemaal 'af' :j

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:47

ik vind beide foto's (los van elkaar) echt geweldig!

well done!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:59

Wat een heerlijk doorkijkertje is die eerste Esmee! :)
Compositie en uitsnede zijn IMO goed in balans, en de 'goot' op de grond neemt je fijn mee naar de rest van de winkelstraat wanneer je uitgekeken bent op de persoon in kwestie.
Ruis en vignettering dragen mooi bij aan de sfeer van de foto.

Bij #2 had ik graag de foto in staand formaat gezien, ik vind de leegte rondom haar hoofd nl. wat overweldigend, om het zo te zeggen. Het bredere formaat trekt je aandacht naar de zijkanten, maar daar is alleen wit te zien. Dus dan had ik liever wat meer hals o.i.d. gezien. Verder is de sfeer prima. :j