[FOTO] Spiegeltje, spiegeltje...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

[FOTO] Spiegeltje, spiegeltje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-10 09:24

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand... Oh nee, op de grond...! ;)
Wie is het mooiste kipje van het land?

Afbeelding

Anoniem

Re: [FOTO] Spiegeltje, spiegeltje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 09:27

Opzet van de foto is erg mooi, uitsnede ook, maar mijn blik blijft getrokken worden naar een onsmakelijk ogende plek boven de kop, in de nek denk ik. Die haalt de hele foto naar beneden wat mij betreft.
Beetje alsof je een supermooi model op de cover van een blad zet met een flinke exceemplek op haar huid.
Zonde.

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 09:51

Ik denk dat dit één van je naakthalskippen is, of niet Jeddah? Vandaar de kale plek in de nek ;)

Ik vind hem erg goed gelukt! Heel leuk zo met die spiegeling! Misschien is de kip rechtsboven iets overbelicht, maar verder hartstikke leuk :j

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-10 14:03

Bedankt Sonja en Susan! +:)+

Ja, hij is iets te fel rechts boven he? :j

@Sonja, ik snap helemaal dat je dat zo ziet! :oo Ik ben ze zo gewend, want ja, het is Reggs, 1 van de twee Franse Naakthals hennen ;)

Hier zijn ze samen, Reggs (links) & Linx (rechts) :D
Afbeelding

vanPrinster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 16:12

Mooie foto zeg en wat een apart type kip. Heb ik nog nooit gezien, ik moest ook echt drie keer kijken naar die foto of er nu echt geen veren zitten.

Apart maar mooi gedaan! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 17:55

Ieeehhhhh hoort dat echt zo??? := Wat een griezelige kippen dan! hahahaha en de liefhebber zal dat dus wel stom vinden (ik vind het ook altijd stom als mensen de staart van een rat eng vinden want dat vind ik dus normaal) maar ik vind het echt een gek gezicht. De foto die je nu bijgeplaatst hebt ook, is een heel mooi en vredig plaatje, maar ik blíjf naar dat enge nekje kijken := Sorry kippies..... :D

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 15:21

Haha griezelige kippen maar als je eenmaal weet wat het voor kippen zijn vind ik de foto wel wat mooier omdat je dan niet teveel meer stoort aan die kale nek die je op de foto ziet als dat ene plekje.

Verder leuke foto! Alleen jammer van de overbelichting rechts op de bovenste kip! Misschien valt dit nog beetje te bwerken zonder dat 't spiegelbeeld teveel onderbelicht word.
Maartoch leuke foto!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 17:00

Dank jullie! :D

@Sonja, wees niet getreurd, er zijn ook kippen-mensen die ze vresleijk vinden hoor! ;) Ik hou nou eenmaal van "rastyische" eigenschappen, vooral wanneer ze wat extreem zijn :oo