Dit was het vorige topic: [UK] [DIGI][WIP] Merrie met veulen
Helaas doen de afbeeldingen het niet meer en ik denk niet dat de mods erop zitten te wachten alle linkjes te veranderen
. Maar hier (klikbare) thumbs om je geheugen even op te frissen
, bijbehorende uitleg kun je terug vinden in het vorige topic
.Stap 1 & 2

Stap 3, 3, 4 & 5
Stap 6, 7, 8 & 9:

Stap 10, 11 & 12:

En dan komen we aan bij:
Stap 13:

De achtergrond vond ik toch helemaal niks, het blauwe zat me niet helemaal lekker en het kleurenpalet is nu veel fijner om naar te kijken. Het idee voor een 'zandstormpaard' zat al langer in mijn hoofd en ach, als ik dan toch een woestijn an het tekenen ben verwerk ik die er maar gelijk bij. Dus ik heb er ook even snel een ruwe opzet bij gemaakt, het zandpaard moet wel een beetje op de achtergrond blijven en niet meteen de aandacht trekken. Maar eerst de merrie en het veulen afmaken.
De merrie heb ik de manen bij getekend, benen iets veranderd en verder nog een klein beetje verder uitgewerkt. Het veulen heb ik verder nog niets mee gedaan.
Nog geen enkel onderdeel van de tekening is af, houd daar rekening mee, ik werk, zoals vast wel te zien is, heel chaotisch en in lagen, hierdoor is het makkelijker voor mij om halverwege ineens complete veranderingen te maken en daarnaast werkt het fijn om alles bij elkaar te houden en niet dat delen die je gisteren hebt gemaakt niet meer bij de delen die je vandaag maakt passen.
.Het kan nog wel heel lang duren voor deze tekening helemaal af is maar ik probeer als onderdeel van mijn revalidatie het tekenen elke dag weer een beetje op te bouwen door steeds weer wat langer eraan te werken
. En aangezien het vorige topic erg positief werd ontvangen ga ik voor deze tekening gewoon door met de updates plaatsen, maar ik wil jullie wel verzoeken niet steeds om updates te vragen, ook niet via pb. Ze komen wanneer ze komen en ik doe mijn best. Vragen bij voorkeur ook in dit topic en niet via pb
.

. Maar gelukkig heb ik een supervriendje die mijn bestanden heeft weten te redden én een geweldige nieuwe pc voor me heeft gekocht
. Dus ik kan er weer tegenaan!
.
!!
Ziet er echt veelbelovend uit. Idee van het zandpaard is ook erg tof, maar ik vind die vleugels het nou weer net erg kitscherig maken...