[FOTO] Lotte @ the beach

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

[FOTO] Lotte @ the beach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 22:14

Vandaag met mijn stagaire lotte en mijn dochter naar het strand geweest.
Heb een fotoshoot gemaakt van lotte ben benieuwd wat jullie er van vinden..
Tips zijn welkom :D kan ik alleen maar van leren

Groetjes lindy

Ik fotografeer met een canon eos 350 D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dominique_96

Re: [FOTO] Lotte @ the beach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 22:16

Leuke foto's. Ik heb zelf niet veel verstand van foto's maar ik vind het erg storen dat de benen bij de laatste foto weg zijn. Net alsof ze geen benen heeft. En bij de eerste paar foto's heeft het model steeds dezelfde uitdrukking.

Verder wel leuke foto's. :)

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 22:27

De laatste foto heeft ze een jurk aan, als je een trouwjurk aan hebt zie je toch ook geen benen..
dat kan toch niet met een jurk?

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 22:40

ten eerste volgende keer even je fotos nummeren is makkelijker voor ons.

foto1 over deze foto heb ik maar een ding en dat is dat hij bewogen is en dus neit scherp.

foto 2 de horizon staat scherf, en de kleur is niet echt optimaal hij is wat blauwig. en in de lucht zit zo weinig doortekening waardoor die overbelicht is

foto 3 & 4 mooi lijnen spel. probeer eens als je een model hebt dat ze haar kin wat meer naar voren steekt of net iets draait hier door wordt de foto vaak sterker. maar vind deze 2 goed gelukt.

foto 5 opzich is deze foto wel leuk. vind de achtergrond iets te druk en hier had je wat ik net al zei die kin wat meer naar voren moeten vragen.

foto6 ook een leuke foto. alleen had ik haar de andere kant op laten kijken. hoe ze nu kijkt kijk ze de foto uit. en had een andere kleur zwart wit genomen hier door wordt ze minder vlekkerig. (ook al heeft ze het misschien al van haar zelf)

foto 7 tja net als wat ik hier boven zei. let op hoe je het model op de foto zet welke kant ze opkijk hier kijkt ze er namelijk weer uit. misschien had het meer effect als ze daar naar beneden was komen rennen (A)

verder succes met je fotos maken

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 22:49

Dank je wel voor je uitgebreide reactie..

Alleen foto 2 is duinen op de achtergrond dus kan niet recht want dat zijn heuvels :o

heb bewust de kleuren er uit gehaald :o orginel heeft meer kleur :D

Laatste heb ik bewust gekozen dat ze die kant op keek maar in jouw commentaar kan ik mij ook wel vinden

vanPrinster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:42

Vind de eerste portretfoto 's goed gelukt, maar die van het geheel vind ik zelf iets minder.
De utidrukking van het model komt op mij wat vreemd over en dat stoort toch wel.
Voor de rest wel een hele leuke locatie en prachtige jurk!