[FOTO] Hockey

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xXLiekeXx

[FOTO] Hockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 09:52

Gister ben ik foto's wezen maken van 'n hockeywedstrijd. Het regende alleen de helft van de tijd :Y)
Kwaliteit is gigantisch achteruit gegaan door 't uploaden, maar ik heb geen mogelijkheid om nu ergens anders te uploaden.
Doordat het zo slecht weer was is 't licht ook niet zo mooi :\

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding
Ik vind deze foto eigenlijk te druk.

4.
Afbeelding
Jammer van die man.

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding
Iets te laag genomen.

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

Best moeilijk om een kleine selectie te maken :+
Graag opbouwend commentaar.
Was de eerste keer met mijn nieuwe lens en 't duurde even voordat ik 't goed door had.

ismy

Re: [FOTO] Hockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:54

hoofd staat er niet altijd helemaal op, maar ik heb respect is heel moeilijk om zoke foto's te maken !

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 18:03

mmm sportfotografie is mischien niet zo makkelijk. maar vind het eigleijk allemaal niets.
hoofde staan er niet op. of ze zijn niet op het goede punt scherp. of ze zijn te donker... het spat er neit van af.

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 19:54

Eigenlijk als ik 't zo eens over kijken ben ik nou ook niet echt blij met de verzameling foto's.
Denk dat ik meer moet gaan oefenen.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:18

Jammer, de energie komt niet van het beeld af, ik vind het meer snapshots, leuk om te hebben maar niet fototechnisch heel sterk. Het zijn echt hele platte beelden, weinig diepte en kleur. Speel eens wat met je sluitertijd, met composities en probeer meer diepte in de foto te krijgen door iets meer bokeh in je foto te creëren. (dit doe je door sluitertijd (F waarde) lager te plaatsen) :) Ook zou ik met nabewerking op je computer meer contrast en kleur in de foto brengen.