[FOTO] Fashion & paparazzi.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

[FOTO] Fashion & paparazzi.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 20:56

Voor een schoolproject van Sologirl heb ik vandaag foto's gemaakt.

Deze kwamen er uit en vind ze erg gaaf, dat ik benieuwd ben wat jullie er van vinden.

Afbeelding

Afbeelding

Locatie Huis ter Duin, Noordwijk aan Zee
Fotografe: [***]
Visagie/Styling: Isabelle Eijgel
Model: Victor Kerkhof

Marlinda

Re: [FOTO] Fashion & paparazzi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 21:01

Ze zijn erg gaaf. :D

Het enige waar ik op kan komen is het plukje haar op de eerste foto. :P Verder vind ik ze helemaal top. :)

Mooie zwart-wit omzetting ook. :)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 21:13

Dank je wel, over dat plukje haar ben ik ook nog niet helemaal uit inderdaad. :)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 21:40

Ik zie de 'paparazzi' in de 2e wel een beetje (overigens vind ik de linker dan wel beter dan de rechter, de scherpte op zijn gezicht komt rechts niet goed over), maar wat is er fashion aan de eerste? Ik zie gewoon een (vrij simpele) foto van een man met een sigaret?

Al met al ben ik niet erg enthousiast. Wat was het voor project?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 21:46

-Persoonlijk- vind ik de eerste foto erg fashion uitstralen :)

Het was een project voor haal school, daarin moest zij een 'lijn' voor bijvoorbeeld kleding opzetten en uitbeelden. (ik kan het niet zo goed uitleggen, sorry)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:09

haha dat is victor, een bekende!
de paparazzi wordt mij niet heel erg duidelijk, maar verder vind ik de foto's wel erg gaaf!
Vooral foto 1, ondanks de iets storende achtergrond.
Ook vind ik het iets overbelichtte van foto 3 een klein beetje storend.
Verder vind ik ze top!

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 18:37

Ik vind het erg fijne foto's. Maar ik vind die eerste foto meer reclame voor een sigarettenmerk dan dat het fashion is. Je had die sigaret iets minder prominent in beeld mogen brengen van mij.

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 19:52

ik dacht al op de 2e waarom komen die deuren en dat teken me zo bekend voor :P haha totdat ik verder las! HTD! nou daar woon ik om de hoek :P mijn zus was daar gister aan het werk in de lounche ;) (of hoe je t ook schrijft!)

maar goed de foto's :P

ik vind 1 iets heel aparts hebben wel heel mooi! dat plukje haar vind ik wat jammer maar het geeft wel echt zo'n soort kantoor-pikkie beeld zeg maar! vind hem heel leuk!

2 en 3 vind ik wat minder, ik vind foto 3 wat 'gehaast' genomen dus niet geheel erop enzow dat vind ik wat jammer,
en 2, weet niet vind m niet zo bijzonder ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 17:41

Ik moet zeggen dat ik de eerste niet heel erg 'fashion' vindt, ik zie het gewoon niet echt erin zegmaar. De papparazi foto's vind ik meer die uitstraling hebben, zeker die tweede (dus foto 3 zegmaar). Juist dat 'gehaaste' past toch bij het papparazi-idee?

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:22

Hm, ik vind ze eigenlijk allemaal niet echt geweldig. En ook niet echt bij het thema passend. Zwart wit foto's vind ik ook niet echt pakkend.

Als het mijn opdracht geweest was koos ik voor een straat waarin hij richting de fotograaf toe liep en ondertussen op zijn horloge kijkt, of in zijn leren tas kijkt of opzij. En weet niet of het zwart-wit moest zijn? Maar voor de Fashion had ik het in kleur gedaan.

De eerste foto had ik toch wat meer oog willen zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 14:39

Foto 1 vind ik erg geslaagd, ware het niet dat ik de uitsnede aan de bovenkant wat krap vind en daardoor het plukje haar storend. Denk dat iets meer ruimte in je kadering boven zowel z'n voorhoofd wat meer ruimte had gegeven als het plukje haar wat minder storend had gemaakt.

VWB foto 2/3: Ik vind de zwartwit-omzetting juist wat minder. Mis wat zwart. Daarnaast zijn ze allebei net scheef genomen, waardoor 't storend wordt (verschil tussen "slordig scheef" en "bewust scheef", want bewust hoeft scheefheid niet storend te zijn)

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:33

Foto's stralen voor mij ook niet erg fashion en paparazzi uit, al ben ik van de drie ook nog het meest te spreken over de eerste. Plukje bovenin leidt de aandacht wat af, maar vind de toning wel goed gekozen.

Verder ga ik met Jet mee over de scherpte op het gezicht in de rechtse foto van het tweeluik, die komt niet helemaal lekker over. De hooglichten zijn naar mijn smaak wat te flets, al is dat iets persoonlijks ;). Denk dat je vooral voor het paparazzi effect wat meer had kunnen/mogen overdrijven.

Kodyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:43

Ik vind ze echt ontzettend gaaf vooral die tweede !
Fashion zie ik er wel in paparazzi niet ;)

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 13:38

Ik vind de eerste erg mooi!