[FOTO] Mijn eerste zelfportret..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

thoraklover

[FOTO] Mijn eerste zelfportret..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 11:58

Ik heb geen idee hoe ik moet beginnen :+

Gister verveelde ik me een beetje, dus heb ik de camera gepakt en mijn eerste zelfportretten geschoten :P (met mijn Canon, geen spiegelreflex, maar wel een vrij luxe camera met 9 megapixel). De foto's zijn niet bewerkt, ik heb er alleen anti-copy op gezet, ik hoop niet dat het stoort.. Het is trouwens wel de bedoeling dat ze vrij donker ogen ;) .

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

Het zijn er 5 van de 25, ik heb de beste er uit gehaald.

pinkie87

Re: [FOTO] Mijn eerste zelfportret..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:15

ik vind meer dan de helft echt te donker en de eerste 2 lijken mijn niet helemaal scherp

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 12:16

Het was ook de bedoeling dat het nogal donker was, maar onscherp zijn ze bij mij niet.

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 13:33

3,4,5 vind ik te veel op elkaar lijken, bij 2 vind ik het copyright irritant, zo kun je niet zo goed oordelen, er zit ook vrij veel ruis in de foto's. Verder wel een leuk idee! En gewoon lekker verder oefenen! :)

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 14:57

Bedankt voor je reactie :) . Ik weet dat bij 2 de copyright irritant is, maar ik heb al een paar keer gehad dat anderen mijn foto's gingen jatten en gebruiken voor hun hyves/website (maar dan waren het paardenfoto's) En zo valt de copyright moeilijk weg te werken ;) .

@pinkie87; ik heb nog eentje ertussen zitten waarbij mijn gezicht goed zichtbaar is, maar die is gelijk ook een stuk minder mooi..