) trek ik zelf maar eens de stoute schoenen aan en open zélf een topic 
Ik vind het heerlijk om te kijken hoe iedereen op zijn eigen manier bezig is met tekenen, schilderen en freubelen. Dingen die ik zelf moeilijk vind, komen vaak voorbij waardoor ik er veel van kan leren. Regelmatig zit ik stikjaloers te kwijlen op de prachtige werkjes die in dit forum worden gepost. Ik heb geen wondervingers en creeer geen superkunsten, maar heb absoluut onwijs lol in wat ik doe
Na een topic over 'hoevaak freubel jij' en de conclusie dat ik echt te wening tijd voor mezelf uittrek om te freubelen, ben ik vanavond begonnen aan een projectje dat ik al heel lang wilde maken, maar het kwam er steeds niet van

Zelf ben ik onwijs fan van retro, je kan álle kanten op en lekker spelen met kleuren. Ik beloof hierbij plechtig, dat ik daarvan binnenkort ook eens wat zal posten.
Voor nu iets bijzonders. Een bijzondere persoon met een even bijzondere pony. Samen hebben ze een bijzonder verhaal.. naja moet ik nog verder gaan? De foto die erbij hoort, spreekt boekdelen, en tja ik zal het vast niet zo vast kunnen leggen als de foto het uitbeeld, maar ik ga het proberen, op mijn eigen manier

Aangezien ik door studie en werk niet mega veel tijd heb, kan ik maar steeds korte stukjes met mijn werkjes bezig zijn. Jammer maar het is niet anders, vandaar dat ik kies voor WIP.
Het eindproduct: Ymke en Zoef, A3 formaat, Acryl
Foto's zijn een béétje geel
Witbalans he, vergeten goed in te stellen.. 
De schets. Op simpel schetspapier (ook A3 formaat) en heb wel gewerkt met een raster.. Dat deed ik voorheen nooit, dit is de 2e keer, en moet eerlijk zeggen dat de verhoudingen een stuk beter zijn

Met behulp van carbon papier heb ik de schets op het doek gezet.

En een begin gemaakt met het inkleuren van de grove vlakken.

Naja, nog láng niet af dus, maar het begin is er. Ben er nu ong. 1.5 uur mee bezig geweest.
Ik hoop dat het eindresultaat wordt wat ik in gedachte heb

ik was even vergeten dat acryl snel droogt..