Eens iets totaal anders gedaan... lekker gek dus! (Ik heb het op de chibi manier geprobeerd, grote ogen en zo... alleen tja: lukte niet heel erg goed... dus dan maar zo...)
Die is leuk zeg Knap gemaakt, lekker speels!! Zitten er nou glittertjes in het water?
FemkeRoosje
Geplaatst: 08-03-10 16:19
Leuk schilderij. Volgens mij kloppen niet alle verhoudingen zoals dat de neus volgens mij iets langer moet zijn, maar het stoort niet heel erg. Alleen aan dat oog stoor ik me echt heel erg. Het zit niet op de goede plek en is heel erg groot. http://www.orcahome.de/images/shamu14.jpg Hier kan je heel goed zien hoe waar een orka oog zit.
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-10 16:36
@ FemkeRoosje: ik wilde eens heel gek doen met dieren (dus grote andere ogen en zo...) dus beesten die niet bestaan! Dus eens afwijken van al het andere wat ik tot op heden heb gemaakt... anders dan anders dan anders
Nú komt er verbetering in! Het oog vind ik alleen niet mooi is niet mijn smaak. Maar qua water e.d. vind ik dit veel leuker dan wat je normaal gesproken doet. Blijf dus vooral doorgaan met lekker gek doen.