De foto's zijn gemaakt met een digitale camera, Kodak EasyShare Z8612 IS
Graag opbouwende kritiek.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Veirl
Geplaatst: 06-03-10 20:10
Als ik jou was had ik iets minder foto's in je post gezet, na een tijdje begin ik er een beetje doorheen te scrollen. Wat ik van je foto's over het algemeen vind; de kleuren zijn nogal flets en daardoor worden het al sneller huis-, tuin- en keukenfoto's. Wel vind ik sommige posities in de foto's (die met de hondjes bijv.) erg leuk gevonden. Soms lijken je foto's ook een beetje onscherp. Ik weet niet of dit door het uploaden/verkleinen komt?
ziamara
Geplaatst: 06-03-10 22:19
ik vind je foto;s erg leuk
maar bij foto 8, toch de asbak wegzetten haha .. dan lijkt het toch net wat meer, ja ik weet niet hoe je dat igg echt zegt.. maar wat profesioneler
foto 6, 8, 10, & 12 vind ik de mooiste!
paar foto;s in je profiel vind ik ook zeer leuk
chip
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-10 23:10
Dankjewel voor de reacties, ik denk dat de scherpte idd achteruit gaat door het uploaden. Ik zal een volgende keer wat minder foto's posten en tja die asbak....eerst stond hij op tafel, zet ik 'm eraf...staat ie er nog op
Zo als in de regels van UK te lezen is zien we graag onderbouwd commentaar. Het is niet toegestaan oneliners te plaatsen met 'Wauw wat mooi!' en 'Jeetje dat je dat kunt'. We zien ook graag dat je uitleg geeft waarom je iets mooi vindt, of juist niet. Ik heb een aantal berichten verwijderd.