[FOTO] Grey Kitty (close up)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Loiz

[FOTO] Grey Kitty (close up)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 09:43

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 10:30

Dankje :D De foto is idd niet helemaal scherp, maar vond het zo, met deze bewerking wel iets hebben.
Heb hem dan ook iets 'te' verscherpt, wat korrelig gemaakt en het contrast wat hoger gezet, zodat de zwarte randjes om de ogen mooi eruit sprongen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [FOTO] Grey Kitty (close up)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 08:52

Het is niet de bedoeling om je topic omhoog te schoppen met dergelijke reacties. ;)

Maar wat jij eraan bewerkt heb vind ik dus juist niet mooi. :') Het korrelige en de overdreven scherpte. Maar dat zal persoonlijk zijn. Vind het zwart/witte wel mooi. Maar ik vind hem wat krap geschoten aan de onderkant, had liever het hele bekkie willen zien.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 13:09

Moderatoropmerking:
Het is niet toegestaan om je topic omhoog te schoppen. Je mag dus niet vragen naar meer reacties. Als er niet meer reacties komen dan kun je je afvragen hoe dat komt. Is de titel van het topic niet opvallend genoeg? Is de foto niet speciaal genoeg? Is de kwaliteit van de foto wel voldoende zodat mensen goed kunnen kijken? Er zijn natuurlijk veel redenen waarom iemand niet zou willen reageren. Daarbij kun je reacties natuurlijk niet afdwingen. Ik heb je bericht dan ook verwijderd.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 13:44

Plus reacties?
Nouja, dan weet ik dat ook weer.
Voortaan post ik niet meer op FK ;)