[FOTO] Foto's Oostenrijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Oliebeer

[FOTO] Foto's Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 12:08

Ik zit ziek thuis, dus ik ben maar foto's gaan overladen naar de computer. Afgelopen week heb ik doorgebracht in Oostenrijk in St. Anton in Tirol. Ik heb mijn camera nog niet zo lang, sinds december, dus alle tips zijn welkom!! Ik heb gefotografeerd met een SONY A350 met een oude maar nog wel goed werkende 75-300 mm lens van Minolta. Ik had een beetje problemen met scherpstellen van verweg. Daarom is ruim 3 kwart mislukt (:P)
1. Afbeelding
2. Afbeelding
(Mijn moeder heeft er ook nog eentje van mij gemaakt op die plek, alleen die is niet scherp :+ We dachten, da's leuk voor in de gang :P )
3. Afbeelding
4. Afbeelding
(Ik vond die lichtbreking zo leuk :P )

Ik heb ook nog wat landschapjes en andere dingen die ik onderweg tegen kwam vastgelegd.
5. Afbeelding
6. Afbeelding
7. Afbeelding
8. Afbeelding
9. Afbeelding
10. Afbeelding
11. Afbeelding

En nog wat gebouwtjes en straatjes in Tzirl (geen idee hoe je het schrijft :P ) en Innsbruck
12. Afbeelding
13. Afbeelding

Het zijn er een beetje veel, maar ik dacht, om het nou allemaal in aparte topics te zetten is ook weer zoiets :+ Alvast bedankt!!

shanine

Re: [FOTO] Foto's Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 13:48

Super mooie foto`s,vorla de kleuren!
jammer dat die van jou alleen onscherp is,
jammer genoeg heb ik dat nou ook als iemand van mij een foto maakt haha

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 15:25

ik heb het idee dat het hier nniet goed staat gezien er ook een foto tussen staat die jij niet zelf heb gemaakt (die je moeder heeft gemaakt of lees ik het nou verkeerd :=) Ik vind het jammer dat je zoveel foto´s hebt geplaatst want hierdoor is het erg onaantrekkelijk om alles te gaan beoordelen. Wel vind ik foto nummer 3 erg mooi, mooie compositie, belichting en scherp

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 15:32

nee hoor, alle foto's die hier staan heb ik zelf gemaakt :) ik vond zelf ook dat het nogal niet zo mooi was om alles in 1 topic te proppen, maar om nou 15 verschillende topics te openen vond ik ook weer zoiets :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 15:35

Nee je moet gewoon een selectie maken want ik zie zo al een paar foto´s die je eruit had mogen laten. gewoon 3 beste foto´s laten staan, stuk netter is dat :j

ooh dan heb ik het verkeerd gelezen ahaha

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 16:35

haha geeft niet :P welke had ik eruit kunnen laten volgens jou en waarom? want daar kan ik wat van leren :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 16:40

1,2,6,8,11.

10 is een twijfelgevalletje stoor me namelijk wel aan de flare maar de omgeving is wel mooi.

11 heeft wel iets, maar in deze serie vind ik hem niet passen omdat het een andere sfeer is en hij wel onscherp is. In een appart topic zou het een ander verhaal zijn.

en tussen 3 en 4 moet je ook 1 kiezen, ik vind ze allbei iets hebben, maar de 4e heeft idd een mooie belichting.

1 en 2 zijn niet interesant, gewoon iemand die skiet en lijken ook erg op elkaar

6 voegt ook niet veel toe omdat 5 ook al hetzelfde (en mooier) beeld is

8 hetzelfde verhaal, niet interesant genoeg

De rest vind ik dus wel mooi, maar zoals ik al zei, hou het kort :P kies zelf de foto´s die er het meest uitspringen, naar jouw idee. dan krijg je ook altijd de juiste tips en commentaar

merrien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 16:45

hey innsbruck!!!
daar was ik vlakbij in de kerstvakantie!! (of die ervoor :+ )

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 16:55

lifaya schreef:
1,2,6,8,11.

10 is een twijfelgevalletje stoor me namelijk wel aan de flare maar de omgeving is wel mooi.

11 heeft wel iets, maar in deze serie vind ik hem niet passen omdat het een andere sfeer is en hij wel onscherp is. In een appart topic zou het een ander verhaal zijn.

en tussen 3 en 4 moet je ook 1 kiezen, ik vind ze allbei iets hebben, maar de 4e heeft idd een mooie belichting.

1 en 2 zijn niet interesant, gewoon iemand die skiet en lijken ook erg op elkaar

6 voegt ook niet veel toe omdat 5 ook al hetzelfde (en mooier) beeld is

8 hetzelfde verhaal, niet interesant genoeg

De rest vind ik dus wel mooi, maar zoals ik al zei, hou het kort :P kies zelf de foto´s die er het meest uitspringen, naar jouw idee. dan krijg je ook altijd de juiste tips en commentaar

dankjewel!! Ik zal eens eventjes flink gaan inkorten :P 1 en 2 vond ik juist wel interessant door die rotsachtige achtergrond, maar klaarblijkelijk is dat niet zo. Bedankt!! :D

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:54

ik heb geen tijd om heel veel te type maar wil toch kwijt dat je het zicht heb om goede foto`s te maken :) dus door gaan :D

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:23

Ik vind nummer 4 echt de knaller! Een ontzettend goede foto!
Even als nummer 12, die is ook goed gelukt.
De rest vind ik wat normaaltjes. :)

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 21:07

4 vind ik erg leuk! Heel mooi gemaakt.
3 vind ik ook wel iets bijzonders hebben! :)