Tot vandaag dus! Ik wilde weer lekker verder gaan. In september had ik alleen het hoofd en de schouder getekend, en een ruwe schets gemaakt van de rest van de vorm. Aan fotomateriaal ontbrak het me niet, want ik had een hele studie gemaakt van het paard.
Toen ik net dus al mijn spullen weer had teruggezocht (verhuizing..) en wilde beginnen, kon ik deze studie echter niet meer terugvinden.. allemaal verloren gegaan bij "de pc een beetje opruimen.." Flink balen!
De rest van de tekening heb ik nu dus afgemaakt door anatomische platen van George Stubbs te gebruiken voor de bespiering, en plaatjes van Google voor de beenzetting bij deze momentopname in galop.
Ik ben zelf al redelijk tevreden, al zie ik zo af en toe als ik langsloop nog stukjes die wat donkerder of wat zachter mogen. De achterhand kan nog wel wat meer "kleur" gebruiken. Zijn er hier nog tips/ op- en aanmerkingen?

Mooie stijl, en de beweging van de tekening komt op mijn goed over!
) 

Ik vind het knap hoe je er diepte in krijgt en de ogen zijn ook echt sprekend

Maar ik vind het zelf heel fijn (goed, een beetje vies word je er wel van) werken, en de details en diepte breng ik er later nog wat meer in door inderdaad wat "streepjes" te zetten.