dit schilderij heb ik kort geleden gemaakt. ben er nog niet helemaal uit maar denk wel dat ik met deze style verder ga. ben benieuwd wat jullie er van vinden.
OMG, geweldig!!! Hij is echt schitterend! Zeer mooie toetsen waarmee je het schilderij hebt neergezet, echt mijn complimenten! Ik zou hier zéker mee doorgaan!!!!
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-10 20:15
dank jullie wel voor de leuke reacties.
snap wat je bedoelt Saar....denk wel dat ik het zo ga laten, durf er niks meer aan te doen.
Hij is echt prachtig! Heel erg mooi. Alleen zijn naar mijn idee de ogen wat ver uit elkaar
RoseK
Geplaatst: 01-03-10 20:19
Heel mooi die vormen van het gezicht. Haar linkeroog valt mij alleen ook een beetje op, het buitenste gedeelte valt een beetje weg. Maar verder erg knap en mooie kleuren.
Sall
Geplaatst: 02-03-10 16:34
Wow.. dit vind ik echt heel erg gaaf!! Ben benieuwd naar meer werk van jou, in deze stijl! Ik snap wat je bedoeld met die schaduw, maar vind het niet echt storend!
Erg mooi. Juist door het afwijkende gezicht. Het geeft een beetje een fantasiesfeer mee. Het zorgt er voor dat ik me eigenlijk direct al af ga vragen wie deze vrouw is, waarom ze kijkt zoals ze kijkt en waar ze vandaan komt. Maar ook waar ze is, wat ze meemaakt. Erg mooi.