In dit topic heb ik oneliners verwijderd. Het is de bedoeling dat je onderbouwd reageert. Vertel dus waarom je iets mooi vindt. Zie de regels voor meer informatie.
Carlijn
Geplaatst: 28-02-10 00:33
Foto 1 t/m 5 vind ik niet bijzonder. Maar dan wordt het ineens heel gaaf! 6 en 8 t/m 10 zijn vor mij de uitspringers. Bij 7 en 8 prachtige kleuren, bij 6 vind ik het gewoon heel gaaf, mooi vastgelegd en 10 is een geweldige compositie en ik weet niet, maar het spreekt me heel erg aan en het boeit me. Kan er de vinger niet op leggen, maar blijf er naar kijken. Heel goed gedaan!
Colorado
Geplaatst: 28-02-10 14:13
Mij spreekt de laatste ook erg aan. Je kan er lekker rustig naar kijken, en de kleuren van de bellen zijn een erg mooi in dit plaatje. Niet teveel, maar toch aanwezig. Ook vind ik 4 en 5 erg leuk, jammer van de hand. De rest vind ik iets minder.
Foto 9 en 10 vind ik echt zeer geslaagd. Hele mooie reflectie in 9. 10 vind ik heel sprekend.
sans6
Geplaatst: 01-03-10 13:23
Waar ik overigens bij foto 4 aan moet denken, die bel die "net loskomt" en dus nog niet mooi rond is, het zou erg gaaf zijn als je dát goed op de foto zou kunnen krijgen! (dus van die langwerpige bellen zeg maar... hoe leg ik dit nu fatsoenlijk uit )