[SITE] Lisa Dijk Photography

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LisaDijk

[SITE] Lisa Dijk Photography

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 11:02

Na een lange tijd hard werken heb ik dan toch eindelijk mijn website af! :D
ik zelf vind hem geslaagd! wat vinden jullie ervan? misschien nog tips?

http://lisa.familiedijk.com

Mvg. Lisa
Laatst bijgewerkt door Mireille op 22-04-10 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [WEB] > [SITE]

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:12

Zeker geslaagd :D erg mooi vind ik. ik vind de stijl met dat zwart witte heel erg leuk. past ook heel goed bij de foto's op de header.

sharonalover

Re: [WEB] Lisa Dijk Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:48

Mooie site hoor :j .
Ik zag alleen 2 kleine typfoutjes :o .
Bij fotoshoots heb je het over een hulpende hand, dit moet helpende hand zijn volgens mij...
En bij tarieven staat dat je een rijs vergoeding vergoeding vraagt :D

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:49

Ik vind het een erge nette site! Ziet er goed uit, het past ook bij elkaar :)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 14:24

Dankjulliewel! :) en sharonalover bedankt voor het doorgeven van de typfouten :P heb ze meteen gewijzigd! :)

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:04

Ziet er mooi uit! Ik vind alleen het lettertype wat klein (moet in Firefox 3 'kliks' inzoomen om het voor mij leesbaar te maken - regelafstand zou ook 1 tikje groter kunnen? Wel prima leesbaar lettertype qua vorm hoor :)

Er zitten soms nog wat rare tekens tussen. Achter "Adobe photoshop CS4" en bij tarieven achter 3 en 20 euro (een blokje met een 'raampje' van tekens erin)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:33

Je site ziet er erg mooi uit! Erg stijlvol zo. :)

Wat ik alleen als klant graag zou willen zien zijn verschillende foto's van paarden. Nu zijn het voornamelijk close-up foto's (vooral van ogen). Ik zou bij je galerij ook stand foto's en bewegingsfoto's plaatsen. Je hebt zo niet alles laten zien van wat er mogelijk is als je een fotoshoot bij jou zal nemen denk ik.

Ik hoop dat er wat aan hebt.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:14

Site ziet er goed uit. :j
Ik vind alleen je lettertype vrij slecht gekozen, ook in IE 8 komt die absoluut niet (volledig) tot zijn recht.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:21

Leuk hoor :) Het lettertype is hier wel erg mooi maar dat verschilt dan denk per browser
Even een paar dingetjes die me opvielen
Citaat:
en sinds ik in 2008 een spiegelreflex heb aangeschaft ben ik veel
serieuser met fotofgrafie gaan omgaan, ik fotografeer vooral natuur,

Tussen 'gaan omgaan' en 'ik fotografeer' zou je denk beter even een punt zetten.

Later staat er ergens 'uitgebreidt', dat moet naar mijn weten zonder 't'. En er staat ook nog ergens aan het begin 'omdat' zonder hoofdletter.

Citaat:
later zal hier meer informatie en voorbeelden verschijnen.

Meervoud, later zullen

Intresse = interesse

Citaat:
Alleen voor de reiskosten vraag ik een vergoeding vergoeding.

En zo staan er wel meer aparte zinnen in, vat dit bericht ook zeker niet op als slechtbedoelde kritiek, deze dingen vielen me zo even als eerst op.

Ik vind de site wel erg overzichtelijk :j
Laatst bijgewerkt door Pikeur op 25-02-10 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:24

Pikeur schreef:
Leuk hoor :) Het lettertype is hier wel erg mooi maar dat verschilt dan denk per browser
Even een paar dingetjes die me opvielen
Citaat:
en sinds ik in 2008 een spiegelreflex heb aangeschaft ben ik veel
serieuser met fotofgrafie gaan omgaan, ik fotografeer vooral natuur,

Tussen 'gaan omgaan' en 'ik fotografeer' zou je denk beter even een punt zetten.

Later staat er ergens 'uitgebreidt', dat moet naar mijn weten zonder 't'. En er staat ook nog ergens aan het begin 'omdat' zonder hoofdletter.

Citaat:
later zal hier meer informatie en voorbeelden verschijnen.

Meervoud, later zullen
En zo staan er wel meer aparte zinnen in, vat dit bericht ook zeker niet op als slechtbedoelde kritiek, deze dingen vielen me zo even als eerst op.

Daarbij is 'serieuzer' ook met een z. ;)

Nette site, ziet er mooi en rustig uit. Lettertype vind ik minder, de letters staan wat te dicht op elkaar lijkt 't wel.

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 09:27

Bedankt voor jullie reacties! ik wist helemaal niet dat er nog gereageerd was in dit topic vandaar dat er geen antwoord meer kwam!
mijn website ziet er op mijn pc zo uit:

http://i163.photobucket.com/albums/t301 ... ing1-1.png (kwaliteit is heel erg achteruit gegaan door uploaden)

volgens mij verschilt het heel erg per pc hoe hij eruit ziet, ik werk zelf ook met Mac en tussen een pc en mac verschilt het ook al veel :)

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 15:12

Wauw ik vind het een hele mooie overzichtelijke site!
Alleen onder het kopje tarieven gebeurt er in mijn beeld het volgende:
http://lh6.ggpht.com/_mS-B0gL9VVM/S9BYE ... 2/site.jpg
Tekst gaat onderaan door het vakje heen.

Ik was wel geinteresseerd in een fotoshoot, maar kon nergens op je site vinden van waaruit jij reiskosten rekent. Ik zie nu hier op bokt dat je in Amsterdam woont. Misschien handig om ook op je site je postcode even te vermelden :)

De tekst onder het kopje 'home' zou ik nog even nakijken als ik jou was. (serieuZer, uitgebreiD zonder t)

Ik vind het een erg mooie site!

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 16:09

Oke! bedankt voor je reactie :) erg jammer dat het tekst uit het kader komt! maar ik kijk wat ik eraan kan doen :) ik zal de taalfouten ook wel even verbeteren :)

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 16:29

Hele nette site, op inderdaad wat taal- en spelfouten na.

Het enige ding wat ik niet zo mooi vindt, is de foto van de manen bij designs. Daar had ik persoonlijk een andere foto gekozen, ik vind deze niet zo sprekend.

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 16:36

dankje :) jaa ik heb nog niet zoveel paarden foto's en heb me site al een tijd niet meer geupdate qua layout foto's dus dat moet ik binnenkort maar weer even gaan doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 16:57

Mooie site inderdaad! Erg overzichtelijk, prachtige foto's en verder ben ik het met bovenstaande tips eens.

Ik zie wel erg veel taalfouten. Ik heb alleen even een kritische blik op je introductie geworpen, maar ik zag ook al wat (slordigheids-)foutjes bij de andere teksten.. Vat het niet persoonlijk op, het zijn gewoon wat verbeterpuntjes. :)
(ik maak zelf ook genoeg taalfouten, maar als ik andermans stuk ga beoordelen dan word ik een verschrikkelijke mierenneuker :o)
Citaat:
Mijn naam is Lisa Dijk (punt en momenteel met een hoofdletter)momenteel ...

Augustus mag/moet met een kleine letter :)
Citaat:
Ik heb fotograferen altijd al heel leuk gevonden, en sinds ik in 2008 een spiegelreflex heb aangeschaft ben ik veel
serieuzer gaan fotograferen, punt. Ik met hoofdletter ik fotografeer ...

In de alinea daarna heb je helemaal geen hoofdletters gebruikt, dat zou ik nog even veranderen als ik jou was :)

Citaat:
woon je in een prachtige omgeving? of heb je een echt rastypisch paard in overleg zijn de fotoshoots dan gratis.

Hier ben je ook hoofdletters vergeten en ik zou het iets meer opsplitsen, anders loopt de laatste zin niet lekker. Dus "Woon je in een prachtige omgeving? Of heb je een echt rastypisch paard? In overleg zijn de fotoshoots (of is de fotoshoot?) dan gratis."

Verder wordt 'website’s' volgens mij geschreven zonder apostrof.

Dit zijn de meest opvallende foutjes in de introductie, maar ook bij de andere teksten zijn behoorlijk wat taal- en slordigheidsfoutjes te vinden. Als ik jou was zou ik daar nog iets aan veranderen, dan word je waarschijnlijk (nog) serieuzer worden genomen. Een uitgebreider en veelzijdig portfolio zou inderdaad ook goed zijn :) . Je paardenfoto's zijn prachtig, maar ik zie vrij veel close-ups. :) Maar op de taal- en spelfouten na ziet het er erg mooi en professioneel uit!