ik zelf vind hem geslaagd! wat vinden jullie ervan? misschien nog tips?
http://lisa.familiedijk.com
Mvg. Lisa
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
.
en sharonalover bedankt voor het doorgeven van de typfouten
heb ze meteen gewijzigd!

Het lettertype is hier wel erg mooi maar dat verschilt dan denk per browserCitaat:en sinds ik in 2008 een spiegelreflex heb aangeschaft ben ik veel
serieuser met fotofgrafie gaan omgaan, ik fotografeer vooral natuur,
Citaat:later zal hier meer informatie en voorbeelden verschijnen.
Citaat:Alleen voor de reiskosten vraag ik een vergoeding vergoeding.
Pikeur schreef:Leuk hoorHet lettertype is hier wel erg mooi maar dat verschilt dan denk per browser
Even een paar dingetjes die me opvielenCitaat:en sinds ik in 2008 een spiegelreflex heb aangeschaft ben ik veel
serieuser met fotofgrafie gaan omgaan, ik fotografeer vooral natuur,
Tussen 'gaan omgaan' en 'ik fotografeer' zou je denk beter even een punt zetten.
Later staat er ergens 'uitgebreidt', dat moet naar mijn weten zonder 't'. En er staat ook nog ergens aan het begin 'omdat' zonder hoofdletter.Citaat:later zal hier meer informatie en voorbeelden verschijnen.
Meervoud, later zullen
En zo staan er wel meer aparte zinnen in, vat dit bericht ook zeker niet op als slechtbedoelde kritiek, deze dingen vielen me zo even als eerst op.

erg jammer dat het tekst uit het kader komt! maar ik kijk wat ik eraan kan doen
ik zal de taalfouten ook wel even verbeteren
jaa ik heb nog niet zoveel paarden foto's en heb me site al een tijd niet meer geupdate qua layout foto's dus dat moet ik binnenkort maar weer even gaan doen

)Citaat:Mijn naam is Lisa Dijk (punt en momenteel met een hoofdletter)momenteel ...

Citaat:Ik heb fotograferen altijd al heel leuk gevonden, en sinds ik in 2008 een spiegelreflex heb aangeschaft ben ik veel
serieuzer gaan fotograferen, punt. Ik met hoofdletter ik fotografeer ...
Citaat:woon je in een prachtige omgeving? of heb je een echt rastypisch paard in overleg zijn de fotoshoots dan gratis.
. Je paardenfoto's zijn prachtig, maar ik zie vrij veel close-ups.
Maar op de taal- en spelfouten na ziet het er erg mooi en professioneel uit!