[TEK] Close-up springpaard- en ruiter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

x_Charlie

[TEK] Close-up springpaard- en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-10 20:06

Hoi! :wave:

Ik heb nog nooit wat op UK geplaatst, maar ben de laatste tijd - als ik tijd heb - stukje voor stukje met een tekening bezig, dus leek het me wel leuk om eens wat te plaatsen :). Ik teken met HB potloden op 190gr. A3 aquarelpapier ;).

Afbeelding

Wat vinden jullie er tot nu toe van? Ik vind nu zelf dat het linkeroor van het paard minder 'spits' moet zijn.

Gr. Rianne

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 20:13

Ik vind het er verhoudingsgewijs heel goed uitzien hoor knap gedaan :j ook de details heb je mooi gedaan! Misschien dat je inderdaad dat oor minder spits kan maken maar het valt me eigenlijk pas op omdat jij het aangaf. Ik stoor me er niet aan :n Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet als het af is! Doe je dit van een plaatje of foto af?

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 20:14

ik vind hem nu al heel mooi worden.
Linkeroor lijkt nu inderdaad een beetje spits. En ik vind de bles,een beetje vlak lijken. Misschien kan je hier nog iets meer diepte in krijgen?

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-10 20:18

Dankjulliewel! Ik zal eens kijken of ik wat aan de bles (en het oor sowieso) kan doen :). Ja, ik teken vanaf een plaatje :j.

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 20:19

Wauw, prachtig! Kan even niets anders uitbrengen. :D
Heel mooi in detail!
Heb je ook de foto die erbij hoort?

SIEMxFUNNY

Re: [TEK] Close-up springpaard- en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 20:31

Hij wordt prachtig rianne. Ik wist niet dat je een tekentalent had. Bij deze heb je het zeker getoond!
Ik denk dat als je buiten een foto maakt hij veel beter tot zn recht komt. Over zijn oog lijkt het nu net of er een lichte waas overheen zit.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 20:33

Wow, echt super mooi vind ik hem
kon ik maar zo tekenen

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-10 20:34

SIEMxFUNNY schreef:
Hij wordt prachtig rianne. Ik wist niet dat je een tekentalent had. Bij deze heb je het zeker getoond!
Ik denk dat als je buiten een foto maakt hij veel beter tot zn recht komt. Over zijn oog lijkt het nu net of er een lichte waas overheen zit.

Dankjewel, ik zal de tekening inderdaad eens een keertje buiten fotograferen :j.

paarden652

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 20:37

Ik vind de verhouding neus kaak niet zo goed. De kaak is heel groot ;)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 20:45

Erg mooi begin! Alleen moet dit een WIP zijn en drie stappen hebben :)

Is je papaier nou gekreukeld aan de linker bovenhoek? :) Ik heb er verder (nog) niks op aan te merken :)

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-10 20:48

Ik zal jou tip ook even meenemen paarden652, dankjewel voor je reactie :).

Ja, papier is iets gekreukeld in de linker bovenhoek :\. Ik zal eens kijken wat ik er aan kan doen.

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 20:49

Ik vind dat de kaak iets te ver naar beneden door is getekend, daardoor lijkt de kaak wat te groot. Verder vind ik hem echt geweldig! :)

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-10 20:54

Het is trouwens Gerco Schröder (naja, zijn hand krijg je te zien :') ) met paard Berlin. De tekening lijkt er misschien niet zo op, maar ik probeer altijd een beetje m'n eigen draai aan mijn tekeningen te geven :j.

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 11:48

Je [TAG] is verkeerd, ik TeM even :)

Verder erg goed bezig, jammer dat het oortje er niet helemaal opstaat. Ook kun je de bles nog iets minder 'wit' maken, wit is nooit helemaal wit namelijk :)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 12:51

Berlin is toch een schimmel?
Ik vind het er al goed uitzien, doe het je niet na.

Bij het oog lijkt er inderdaad een waas over te zitten, maar ik vind het oog verder wel heel mooi. Heel realistisch. Er is inderdaad 'iets' met het linkeroor. Ik vind het niet heel storen, maar zie er wel iets aan.

Verder vind ik dat je de details van o.a. het hoofdstel erg mooi gedaan hebt. Ben beniewud hoe de tekening is als hij af is!

paarden652

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:06

x_Charlie schreef:
Het is trouwens Gerco Schröder (naja, zijn hand krijg je te zien :') ) met paard Berlin. De tekening lijkt er misschien niet zo op, maar ik probeer altijd een beetje m'n eigen draai aan mijn tekeningen te geven :j.

Dat noemt men jouw eigen stijl ;) En dat is belangrijk :)

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:47

Zoals sammyfriend ook al aangeeft: je topic moet naast de [TEK] TAG ook een [WIP] TAG dragen (Work In Progress)
Meer hierover is te lezen in de regels --> [UK] Welkom op [UK] Uit de Kunst daar is tevens te lezen dat je bij een [WIP] tenminste 3 stappen laat zien. Aangezien dat hier niet het geval is plaats ik een slotje.
Als je een drietal stappen hebt om te laten zien kan je een nieuw topic openen. Tevens kan de eventueel een topic openen als de tekening af is.