[FOTO] Michael van 5 bij de koeien

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsiie

[FOTO] Michael van 5 bij de koeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 21:30

Hoi Bokkers!

Heb er flinke tijd over nagedacht of ik deze foto's wel de moeite waard vond om te posten, maar ik denk dat ik het wel aandurf.

Deze foto's zijn een tijd terug al geschoten, in november al. Toen stonden de koeien van de buurman er nog en die waren natuurlijk erg interessant. Michael, zoontje van een van de oprichters van de (zorg)boerderij, was mee en daar zijn toch wel wat foto's uitgekomen die ik de moeite waard vind.

Foto's zijn geschoten met een Nikon D40x en een 55-200 f3.5-5.6 Nikkor lens. Bij gebrek aan een bewerkingsprogramma zijn ze onbewerkt ;)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Tips etc. welkom!

Groetjes,
Ilse

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 22:03

Hallo,

Leuke foto's! Met name die ene waar hij zo nieuwsgierig over het hek heen gluurt, en waarbij de kalfjes terug kijken.
Ik doe verder niet aan fotografietips, vind het gewoon heel leuk om foto's te bekijken, en deze horen daar ook bij.

groetjes!

Pollewoppy

Re: [FOTO] Michael van 5 bij de koeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:16

Jammer dat het maar twee foto's zijn.
Ik vind ze eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Ik vind het op één of andere manier jammer dat bij de tweede foto de kalfjes zo wazig zijn. Op de eerste foto vind ik teveel hek te zien zeg maar. Maar dat is mijn mening..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:32

Ik vind bij de eerste de kleuren erg fijn, heel helder. Compositie is leuk maar ik vind het dan weer jammer dat de koeien wegvallen achter het hek. :+

2e vind ik ook erg leuk. :j Dezelfde fijne kleuren en helderheid en de koeien op de achtergrond geven aan waar het kind naar kijkt en zo van geniet. :) Ik vind hem persoonlijk erg sterk. :D

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 19:27

Gooya: dankjewel!

Pollewoppy: had wel meer foto's, maar die vond ik niet zo goed als deze, maar ik kan ze eventueel nog wel posten eerdaags?

Bellatrix: dankjewel! Ja, dat is aan de ene kant wel jammer. Aan de andere kant lijkt het nu net alsof ze beide over het hek heen staan te gluren, dat vond ik ook wel iets hebben.
Dankjewel voor je reactie!