[FOTO] Mikkie the love Bunny

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jo_Shakira

[FOTO] Mikkie the love Bunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 19:53

Ik ging laatst even wacht foto's maken van mij konijn.
ik ben benieuwd wat jullie en van vinden.
tips mag altijd.(maar hou het netjes)
NIE KOPIEREN!!
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3 ik ging ook nog effe wat foto's maken zonder het mandje.
Afbeelding
4
Afbeelding

bedankt voor de reacties

PureSylk

Re: [FOTO] Mikkie the love Bunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 16:29

Ik vind het jammer dat ze bij de eerste twee foto's haar (of is het een hij?) neusje net niet een paar milimeter hoger heeft. Misschien een kwestie van timing, aan de andere kant, een konijn kan je niet dwingen :P
Verder leuke foto's!

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 16:30

PureSylk schreef:
Ik vind het jammer dat ze bij de eerste twee foto's haar (of is het een hij?) neusje net niet een paar milimeter hoger heeft. Misschien een kwestie van timing, aan de andere kant, een konijn kan je niet dwingen :P
Verder leuke foto's!

bedankt voor de tips

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:17

1ste is opzich wel leuk, maar op de een of andere manier trekt hij m'n aandacht niet compleet. Komt waarschijnlijk doordat het konijn er tóch net niet helemaal uitspringt zeg maar, die gaat nu op in alle versiering. 2de vind ik de afgehakte roos aan de zijkant nogal storend. Nummer 3 vind ik nét iets te krap gekaderd en 4 vind ik het jammer dat het konijn er niet helemaal op staat. Foto's zijn wel héél mooi scherp en de kleuren komen mooi uit!

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 18:00

ze zijn leuk, lief, schattig en mooi inderdaad.
maar er mist iets aan je foto's, wat al is gezegt, het konijn staat een beetje op de achtergrond van alle takjes enalles.
En bij de laatste is de foto niet mooi genomen vind ik als je naar de hoek waaruit je hem neemt kijk.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 18:11

Ik zie behoor lijk wat meningen die niet onderbouwd zijn. Het is op FK de bedoeling als je reageert dat je uitlegt waarom je iets vind. Waarom vind je hem mooi of juist niet? Daar kan de TS dan weer van leren. ;)

Ik vind de foto's in het mandje wat druk ogen. Ik had het hartje erachter weggelaten, ik zie nu heel veel en kijk niet direct naar het konijn. Mijn ogen worden alle kanten op getrokken. Tevens had ik iets meer van het konijn willen zien op die 1e foto. En ik vind de 2e niet zo fijn gecropt. Wel een heel leuk idee en zeker niet slecht uitgevoerd. ;)

Ik vind de 3e foto het beste uit de serie. Konijn kijkt leuk, is netjes scherp en neutrale achtergrond. Misschien had ik hem nog een tikkeltje scherper willen zien maar dat is mieren***. :D

4e foto is ook netjes qua scherpte en achtergrond maar ik vind de houding van het konijn niet geweldig. Maar daar kan jij ook niets aan doen. :+

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:03

Moderatoropmerking:
Ik heb heel veel oneliners verwijderd. Op FK is het de bedoeling dat je onderbouwd reageert. Vertel dus waarom je iets mooi vindt. Zie de regels van FK voor meer informatie.

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 22:43

:D :D
Bellatrix schreef:
Ik zie behoor lijk wat meningen die niet onderbouwd zijn. Het is op FK de bedoeling als je reageert dat je uitlegt waarom je iets vind. Waarom vind je hem mooi of juist niet? Daar kan de TS dan weer van leren. ;)

Ik vind de foto's in het mandje wat druk ogen. Ik had het hartje erachter weggelaten, ik zie nu heel veel en kijk niet direct naar het konijn. Mijn ogen worden alle kanten op getrokken. Tevens had ik iets meer van het konijn willen zien op die 1e foto. En ik vind de 2e niet zo fijn gecropt. Wel een heel leuk idee en zeker niet slecht uitgevoerd. ;)

Ik vind de 3e foto het beste uit de serie. Konijn kijkt leuk, is netjes scherp en neutrale achtergrond. Misschien had ik hem nog een tikkeltje scherper willen zien maar dat is mieren***. :D

4e foto is ook netjes qua scherpte en achtergrond maar ik vind de houding van het konijn niet geweldig. Maar daar kan jij ook niets aan doen. :+

erg bedankt hier kan ik wel mee :D

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 07:43

Bij nummer één en twee ben ik het eens met Bellatrix :j Alleen valt het mij ook op dat het konijn minder scherp is dan de voorkant van het mandje, probeer een goed scherpstelpunt te kiezen (wat je trouwens vooral bij drie heel netjes op het oogje gedaan hebt.) 3 vind ik een goede foto, alleen jammer van die schaduw aan de linkerkant, je kan proberen dat te verminderen door het konijn verder van de achtergrond te zetten je lichtbron te verplaatsen.. Maar ik weet hoe lastig dat kan zijn met een konijn :D Bij 4 had je misschien beter het hele konijn op de foto kunnen zetten, nu mist hij een stukje en dat vind ik toch wel een beetje storen, verder is hij leuk maar ook weer die schaduw..
Hoop dat je hier wat mee kan! Leuk konijn verder :D